"זאת רק הפועל ת"א, לא ברצלונה": אוהדי מכבי חיפה זועמים

אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה | אריאל שלום

למעלה מ-4,000 ירוקים חטפו במהרה את הכרטיסים ליציעים 10-11 לקראת המשחק בבלומפילד ביום שני, לכן נפתח גם שער 13 ואליו נמכרים כרטיסים ב-125 שקלים ואפילו ב-245: "גם הקהל שלנו משלם ככה", הסבירו האדומים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לאחר ה-0:3 המצוין בשבת על הפועל כפר סבא, מכבי חיפה תצא ביום שני למשחק חוץ נוסף כשתתארח בבלומפילד נגד הפועל תל אביב – תהיה זו הופעה שנייה של הירוקים באצטדיון המחודש,  אחרי שכבר הפסידו שם 1:0 למכבי תל אביב, והם מקווים שמול קבוצת התחתית של ניסו אביטן הם יצליחו להישאר קרובים למוליכת הטבלה.

תכונה מיוחדת לקראת המשחק מורגשת בקרב האוהדים ובקבוצה מספרים על קצב מכירה מטורף, כשעד כה נמכרו כבר 4,000 כרטיסים ליציעים 10-11 שיהיו מלאים עד אפס מקום. בשל הביקוש הרב, בהפועל תל אביב פתחו גם את שער 13 לטובת אוהדי מכבי חיפה, אלא שהמחיר הנקוב ליציע זה הינו 125 שקל אחיד ובחמש השורות הראשונות, הנחשבות ל"תא כסף", כיסא עולה לא פחות מ-245 שקלים – מחירים שעוררו סערה. "זאת רק הפועל תל אביב ולא ברצלונה או ריאל מדריד. לא יכול להיות שנשלם סכומים אדירים כאלה", טענו ברשתות החברתיות אוהדים ופניות רבות גם התקבלו בהנהלת הקבוצה. 

בהפועל תל אביב הסבירו כי הכרטיסים ליציע מאחורי השער עלו כמקובל במשחקים בין הקבוצות הגדולות, 50 שקלים לנוער ו-100 שקלים למבוגר, וכי המחיר לשער 13 זהה למחיר שמשלמים אוהדי הפועל ת"א בשער המקביל, שער 2.


אוהדי מכבי חיפה. שוב מסתערים על בלומפילד (דני מרון)

בפן המקצועי, המאמן מרקו בלבול טרם תרגל הרכב לקראת המשחק ועשוי לעשות זאת היום (חמישי), אולם כבר עתה ברור כי ישנן מספר התלבטויות: בחלק האחורי בין עאיד חבשי לבין עופרי ארד ובחלק ההתקפי בין מוחמד עוואד לירדן שועה, שאחד מהם צפוי לפתוח על חשבונו של יאניק ווילדסחוט. ג'וש כהן צפוי להמשיך בשער לאחר ששמר על שער נקי מול הפועל כפר סבא.

לעומת זאת, הבלם רמי גרשון שחזר השבוע לאימונים מלאים, הרגיש אתמול שוב כאבים בבטנו התחתונה ויעבור בדיקות מקיפות בנושא. בקבוצה מקווים כי הבלם לא חזר מהר מדי לאימונים מלאים וכי פציעתו בשרירי הבטן, ממנה הוא סובל מפתיחת העונה, לא החמירה באופן מיוחד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי