רוני לוי: "מעריך שאיינבינדר יהיה כשיר, קריאף ו-ורד לא"

רוני לוי
רוני לוי | דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים במסיבת העיתונאים לקראת כפ"ס (שבת החל מ-19:35, ספורט4): "הזמן של כולם יגיע, גם של פלומיין". על היריבה: "היא הייתה ראויה ליותר מול מכבי חיפה". גארסיה: "אם נמשיך בדרך הזו, הכל אפשרי"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
אחרי שלושה ניצחונות חוץ רצופים על האפס, בית"ר ירושלים תחזור בשבת (החל מ-19:35, ישיר בספורט4) לאצטדיון טדי למשחק מול הפועל כפר סבא ותנסה להשיג שלוש נקודות ראשונות העונה לעיני הקהל הביתי.


המאמן רוני לוי אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אנחנו באמת בתקופה יותר טובה, גם מבחינת תוצאת וגם מבחינת הדרך. עם זאת, כמאמן, אני חושב שיש לנו הרבה מקום לשיפור. גם בפן הקבוצתי וגם בפן האישי. אנחנו עובדים על זה כל השבוע באימונים במטרה להיות טובים יותר. כפ"ס יריבה טובה מאוד, ראינו אותה משחקת כדורגל מאוד התקפי וחיובי. אמנם לא הסתדר לה בתוצאות, אבל היא משחקת טוב מאוד. גם נגד מכבי חיפה, היא הייתה ראויה ליותר. מחכה לנו משוכה מאוד מאוד קשה. זה בבית בטדי עם הקהל שלנו, שאמנם מגיע לכל מגרש, אבל אנחנו נרצה מאוד להשאיר את הנקודות פה".


על כך שבית"ר טרם ניצחה וכבשה בטדי: "מה שיושב בראש זה איך אנחנו ממשיכים להשתפר ולנצח. אני בטוח שהשחקנים יגיעו למשחק עם הרבה מאוד ביטחון, אך גם עם כבוד ליריבה. כדורגל לפעמים זה עניין של מומנטום, כפר סבא הייתה יכולה להבקיע שער או שניים במשחק האחרון. מנגד הם טעו, שילמו על כך ביוקר והכל התהפך. כל משחק הוא לגופו, אולי נגדנו בטדי הם ישחקו בצורה שונה? נתרכז בעצמנו במטרה לנצח".


מצבת הפצועים: "חזרתו של קריאף, לצערי, תתעכב בעוד מספר ימים. הוא עדיין מתאמן בצד. אני מקווה ומעריך שהוא יעמוד לרשותנו רק אחרי הפגרה. לעידן יש פציעה קלה, אולי מהעומס, אך אין קשר לפציעה הקודמת שלו. גם הוא במנוחה של מספר ימים ואני מאמין שהוא יצטרף כמעט באופן מלא לאימונים אחרי הפגרה ואולי אפילו יותר מכך. דן איינבינדר ערך אימון כמעט מלא ואני מעריך שהוא יהיה כשיר למשחק הקרוב".



צפוי לעמוד לרשותו של רוני לוי. דן איינבינדר (דני מרון)


הירידה החדה במעמדו של פרדי פלומיין: "אמרתי לשחקנים אתמול באסיפה ואני אומר עכשיו לכם: כולם שחקנים טובים – גם מי שלא משחק – ואנחנו נצטרך כל אחד מהם. לכל אחד מהשחקנים יהיה את הזמן שלו, כך גם לפרדי. אני בטוח שכל מי שיקבל הזדמנות יעשה את המקסימום עבור הצלחת הקבוצה. אני מצפה לקבוצה יותר חזקה, אבל השתפרנו בהרבה דברים. עשינו הכנה נהדרת אלא שאז השחקן הטוב בקבוצה ואולי בין הטובים בארץ נפצע וזה שינה המון דברים. זה נתן לנו סטירת לחי חזקה ופתחנו רע מאוד את הליגה. עשינו התאמות לאט לאט, מצאנו הרכב נכון ועלינו על מסלול טוב יותר.


נצטרך להמשיך ולשפר את הליקויים שקיימים. אנחנו יכולים להיות טובים וחזקים יותר. כמו שכבר אמרתי, נפצע לנו שחקן מרכזי וחשוב כמו אוחנה וזה שינה את המערך שלנו. דברים משתנים תוך כדי תנועה, אז כרגע זה ההרכב. יכול להיות שבמהלך העונה דברים ישתנו שוב. יש לנו 20 שחקני סגל, לכולם יש אפשרות לשחק וכל הרכב יכול לבוא בחשבון. אני יכול לציין שהאווירה בקבוצה נהדרת, אני מרוצה ממה שקורה בחדר ההלבשה, טבעי שמי שמשחק פחות יהיה מאוכזב וקצת פחות מרוצה, אך האווירה באופן כללי היא נהדרת".


ליוואי גארסיה התייצב לצד מאמנו: "בקריית שמונה היו לי הרבה פציעות וזו הייתה עונה קשה, כך שאני מרגיש נוח וטוב בבית"ר ירושלים. החברים שלי לקבוצה נפלאים. יש לנו קבוצה מצוינת ואנחנו שואפים להתקדם ממשחק למשחק. אם נמשיך ככה, הכל אפשרי. אני תמיד מנסה לעשות את הטוב ביותר שלי במטרה לעזור לקבוצה לקחת שלוש נקודות. לא התחלנו טוב את העונה, אבל השתפרנו ואנחנו מקווים שהאוהדים יבואו לתמוך בנו וננצח גם עבורם. באופן אישי אני צריך להיות סבלני, בתקווה שאשתפר ואבקיע יותר שערים".

 
 

 

"הכל אפשרי". ליוואי גארסיה (דני מרון)


בנושא אחר, בית"ר ירושלים תקיים במשחק הקרוב טקס לזכרו של שחקן העבר יוסי חכם, אשר הלך היום לעולמו בגיל 70. בנוסף, המועדון יכניס להיכל התהילה את ד"ר ראול גלר, ששיחק בקבוצה. גלר ישתתף בטקס לפני המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי