אורן גולן: "אם אין לך כסף לאבוקסיס, אתה מביא את גוטמן"

אורי גוטמן, מנשה זלקה, אורן גולן
אורי גוטמן, מנשה זלקה, אורן גולן | דני מרון

יומיים לפני המפגש נגד בני יהודה, המנהל המקצועי של חדרה סיפר ב-103FM: "הרזומה של אורי תחת יוסי היה אחת הסיבות שלקחנו אותו. אם ייתנו לנו את הליגה, ניתן להם את הגביע". וגם: הבקשה להביא שוער באמצע העונה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה יכולה להסתכל על הטבלה ולחייך. שמונה מחזורים מתחילת העונה הקבוצה נמצאת במקום החמישי, עם הפסד ליגה בודד ועם רצף מרשים של לפחות נקודה אחת בחמשת משחקים האחרונים. עם הפנים לכיוון המשחק נגד בני יהודה בשבת, המנהל המקצועי של חדרה אורן גולן התראיין הערב (חמישי) לתוכנית הספורט של רדיו 103FM וסיפר על התקופה האחרונה במועדון.

גולן פתח בהסבר על הבקשה של חדרה מבית הדין העליון של ההתאחדות לצרף שוער לפני חלון ההעברות: "כשלקחנו את חביב אוחיון ממכבי ת"א לקחנו שוער בכיר, שוער ראשון בנבחרת הצעירה. הוא היה מיועד להיות שוער ראשון אצלנו ולהוביל. בעקבות הפציעה אנחנו רוצים לבקש להביא שוער שנמצא תחת חוזה בקבוצות אחרות כדי שנוכל להתחזק בצורה ראויה. יש תקדים לעניין הזה, לקחנו שני עורכי דין והם בדקו בארכיון. יש שוער שהיה במכבי חיפה בשם יהודה בוארון שנפגע בתאונת דרכים. מכבי חיפה שיחקה באותה עונה באופ"א, והיא הגישה בקשה לאופ"א וקיבלה אישור להחתים את אייל וקראט. הוא נרשם במכבי חיפה כשוער מחליף, אנחנו רוצים לבוא ולרשום באותה צורה.

איזה שוערים ירצו להביא: "יש שני שוערים, הם נמצאים תחת חוזה אז אני לא אגיד את שמם. רז כרמי ממכבי נתניה? אני לא אנקוב בשם של אף שוער שאנחנו רוצים להביא. נשמור על אתיקה מקצועית. היחסים בינינו לבין נתניה לא מהטובים, אז אני לא רוצה להסתבך".

חביב אוחיון.
חביב אוחיון. "לקחנו שוער ראשון בנבחרת הצעירה" (ההתאחדות לכדורגל)

המפגש בין אורי גוטמן ליוסי אבוקסיס: "גילוי נאות – כשלקחנו מאמן צעיר, הרזומה של אורי שגדל תחת אבוקסיס היתה אחת הסיבות שלקחנו אותו. אם אין לך כסף לקחת את אבוקסיס, קח מישהו שדומה לו. עכשיו הם נפגשים, בוא נראה אם התלמיד עולה על המורה".

הדמיון בין המאמנים: "יש קשר בחשיבה, בעמידה הטקטית. נכון, לא המאמנים משחקים, אבל אני מקווה שבסוף המשחק שני הצדדים יהיו מרוצים ושהקהל יהיה מרוצה. אני קונה 3:3".

יפגשו את בני יהודה גם בגביע: "קיבלנו היום בהגרלה את בני יהודה, הפעם בבלומפילד. נראה מה יהיה. שיתנו לנו את הנקודות בליגה, אני אתן להם את הגביע".

גוטמן כעוזרו של אבוקסיס.
גוטמן כעוזרו של אבוקסיס. "יש קשר בחשיבה שלהם" (אודי ציטיאט)

התקופה הטובה של הקבוצה: "תמיד כדאי לחשוש ולהיות עם האצבע על הדופק. הפועל חדרה בנתה קבוצה חזקה. אנחנו מאוד מרוצים מקצב צבירת הנקודות. עם הרכש שעשינו ממש בסיום החלון שהוסיף לנו שחקנים נהדרים אנחנו נראים טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי