כץ לשחקנים: "ניצחון אחד לא מספיק, חייבים ליצור המשכיות"

גל אראל, עדן בן בסט
גל אראל, עדן בן בסט | מאור אלקסלסי

אחרי שעצרה רצף בן כמעט 10 חודשים ללא ניצחון ביתי, מקווה הפועל חיפה לשמור על המומנטום גם נגד קריית שמונה (שבת, 14:45 בספורט4). הבעלים הבהיר את חשיבות המשחק, סרדל צפוי לפתוח כבלם ואראל בקישור

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה השיגה בשבוע שעבר ניצחון ביתי ראשון מאז חודש ינואר כאשר גברה על הפועל תל אביב 0:3, וגם מחר (שבת, 14:45 בספורט4) מצפה לאדומים מהכרמל משחק ביתי נוסף והפעם מול הפועל קריית שמונה.

בחיפה רוצים להמשיך את רצף הניצחונות ולהתקדם ככל האפשר לחבורת הצמרת, במטרה לשוב העונה לפלייאוף העליון. גם הבעלים יואב כץ נחוש בניצחון נוסף ואף ערך השבוע מספר שיחות אישיות עם השחקנים, כשמצד אחד פרגן להם על הלחימה, אך מצד שני הבהיר: "ניצחון אחד זה לא מספיק. חייבים ליצור המשכיות".

חיפה תגיע למשחק עם בעיה לא פשוטה במרכז ההגנה לאור העובדה שהבלם בן והבה הורחק בשבוע שעבר וייעדר וכמו כן צמד הבלמים הנוספים, ניקולה גולאן וגיא משפתי, פצועים ויחזרו לכשירות מלאה ככל הנראה רק לאחר הפגרה, משמע בסוף החודש.

במהלך כל השבוע תרגל חיים סילבס מספר אפשרויות, אבל נראה כי לירן סרדל יפתח בעמדת הבלם האחורי ואז גל אראל יפתח ב-11 על חשבונו של סרדל במרכז השדה. מי שעוד ייעדר בחיפה הוא הקשר גילי ורמוט שסובל מקרע חלקי. בחלק ההתקפי ימשיך סילבס לתת קרדיט לנס זמיר ועדן בן בסט ואילו צמד הזרים המאכזבים עד כה, אמרי וולשמן וקווין טאפוקו, יחכו להזדמנות שלהם על הספסל.


אראל. מתוכנן לזכות בחולצת ההרכב (מאור אלקסלסי)

הרכב משוער: יסמין בוריץ', דור מלול, ניסו קפילוטו, לירן סרדל, אלי בלילתי, פרנסיסקו ג'וניור, גידי קניוק, גל אראל, אלמוג בוזגלו, נס זמיר, עדן בן בסט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי