כמאה אוהדי הפועל ת"א באימון: "נרדוף אתכם אם תפסידו"

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | אודי ציטיאט

לקראת המשחק נגד מכבי חיפה, אביטן וחניכיו התקשו להתאמן עקב הגעת האוהדים למתחם האימונים: "בושה שאתם לובשים את החולצה, אתם גומרים אותנו", זעקו לעברם וגם השחיתו מספר רכבים השייכים לשחקנים ולמאמן

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב עברה מספר ימים שקטים, מאז הגיעו מספר אוהדים למתחם חודורוב, מחו על יכולת הקבוצה ודרשו מניסו אביטן להתפטר אחרי ההפסד 3:0 להפועל חיפה, אבל הבוקר (שישי), באימון הקבוצה לקראת המפגש נגד מכבי חיפה ביום שני באצטדיון בלומפילד, הגיעו כ-100 אוהדים שהפריעו לאימון וקיללו נמרצות את אביטן והפעם גם את השחקנים.

בהפועל תל אביב הבינו שאין להם ברירה אלא להקיף את המתחם בבד יוטה, בדומה לנעשה במכבי תל אביב לפני מספר שנים ובקבוצות נוספות מאז, אבל האוהדים טיפסו על הגדרות והצליחו להפריע למהלך האימון. קריאות האוהדים נשמעו היטב ובין השאר הם הטיחו בשחקנים: "בושה שאתם לובשים את החולצה האדומה", "אתם גומרים אותנו", "אין לכם לאן לברוח, נרדוף אחריכם אם נפסיד למכבי חיפה" וכן קריאות "תתפטר" לעברו של ניסו אביטן.

לאחר האימון סיפרו מספר שחקנים כי מכוניותיהם נשרטו, סובלות ממכות שמהוות נזק לרכב וגם רכבו של אביטן ניזוק. עוד קודם לכן, בתגובה לכלל אירועי הבוקר במתחם, אנשי הפועל תל אביב הזעיקו שוטרים ואנשי יס"מ במטרה לשמור על הסדר.


אביטן. נזק למכוניות שלו ושל מספר מהשחקנים (דני מרון)

הפועל תל אביב תחסר נגד מכבי חיפה שלושה שחקנים זרים, לאחר שעמנואל בואטנג, דמבה קמארה וסטפן ספירובסקי נפצעו אחד אחרי השני וכן את המורחק ניר לקס. כשירותו של הבלם אוראל דגני תקבע רק באימון המסכם ביום ראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי