ניקוליץ' נפצע ובספק לרעננה, אלמוג יחזור לסגל מכבי ת"א?

אורוש ניקוליץ'
אורוש ניקוליץ' | אריאל שלום

במכבי תל אביב חיכו קרוב לשנה להופעת הבכורה של הסרבי, אבל מאז ששותף לדקות בודדות כמחליף הוא התלונן על כאבים בברכו ולא צפוי ליטול חלק במחזור הקרוב (שבת, 17:10 בספורט4). גולסה עשוי לפתוח במקום ברסקי

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב, שניצחה השבוע את הפועל באר שבע והתבססה במקום הראשון בטבלה, תצא מחר למשחק חוץ נגד הפועל רעננה באצטדיון המושבה, וייתכן מאוד ששוב יגיעו הצהובים למפגש בסגל חסר משתכננו (שבת, 17:10 בספורט4).

במועדון הגדירו את המשחק מחר כ"מוקש גדול", גם לאור ניסיון העבר והפעמים בהן רעננה הצליחה לחלץ תיקו ואפילו ניצחון. במכבי נזכרו שגם בעונה שעברה, במהלך הליגה הסדירה, פגשו הצהובים את הפועל רעננה מיד אחרי ניצחון של 0:3 על הפועל באר שבע ואז גברו שחקניו של איביץ' 0:2 על קבוצתו של מנחם קורצקי.

זה לא היה מקרי שאיביץ' הירבה להחמיא ליריבתו במהלך מסיבת העיתונאים שנערכה לקראת המשחק, גם כחלק מהמלחמה בשאננות וההכנה המנטלית מול שחקניו. הצהובים ינסו לרשום משחק ליגה תשיעי ללא ספיגה מתחילת העונה, כאשר דניאל טננבאום ימשיך לפתוח בין הקורות על אף חזרתו של אנדראס יאניוטיס לסגל.


איביץ'. לא במקרה הוא דאג להחמיא לרעננה (אודי ציטיאט)

איביץ' לא תירגל הרכב באימון המסכם ובדק מספר מערכים והרכבים, כאשר ישנה אפשרות שייתן לבסוף קרדיט לאותם 11 שפתחו בניצחון על באר שבע. הסרבי ניסה גם מערך של שלושה בלמים עם שחר פיבן על חשבון אחד הקשרים וגם אופציה לפתוח עם אייל גולסה במקום רוסלן ברסקי במרכז הקישור. עם זאת, הקשר הסרבי אורוש ניקוליץ', שחזר לאחרונה מהליך שיקום ארוך ממספר פציעות, שוב סובל מכאבים בברכו לאחר שבשבוע שעבר אובחנה שם דלקת שהפריעה לו בתנועה וגרמה לכאב.

ניקוליץ' בספק גדול למשחק מחר וככל הנראה יישאר מחוץ לסגל, כאשר איילון אלמוג, שלא התלבש בשני המשחקים האחרונים, עשוי להיכלל ב-18 במקומו. מעניין יהיה לראות אם איביץ' ימשיך לתת למתן חוזז את חולצת ההרכב והאם יחזיר לסגל את ניק בלקמן שהודח מההרכב וכלל לא התלבש השבוע נגד קב"ש. ברשימת הפצועים נכון לעכשיו, נמצאים אלירן עטר, אבי ריקן, שרן ייני, מאור קנדיל, ארון שוינפלד ודור פרץ, כאשר עטר, קנדיל וריקן אמורים לחזור החל מהשבוע הקרוב לפעילות מלאה.


ניקוליץ' (משמאל). כבר זכה לדקות ונפצע שוב (אריאל שלום)

הרכב משוער: דניאל טננבאום, אנדראה ג'ראלדש, איתן טיבי, ז'איר אמאדור, אנריק סבוריט, דן גלזר, רוסלן ברסקי (אייל גולסה), דור מיכה, יונתן כהן, צ'יקו אופאדו, מתן חוזז (שחר פיבן).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי