ולדימיר איביץ': "כל הקבוצה אחראית לשיא, לא רק טננבאום"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אריאל שלום

בסיום משחק הניצחון על רעננה, מאמן מכבי ת"א התייחס לשבירת רצף הדקות ללא ספיגה מבלי להוריד קרדיט מהשוער: "הוא חשוב מאוד בהצלחה הזו". קורצקי: "כבר תקופה שאני מרגיש שהמזל נטש אותנו"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב שמרה היום (שבת) על מאזן נקי מהפסדים בליגת העל, עם ניצחון חוץ 0:2 על הפועל רעננה בזכות שערים של צ'יקו אופואדו ויונתן כהן. בנוסף להשגת שלוש הנקודות, הצהובים שמרו פעם נוספת על רשת נקייה וקבעו שיא חדש, עם 810 דקות ללא ספיגה מתחילת העונה.

לאחר המשחק, המאמן ולדימיר איביץ' התייחס לציון הדרך המרשים: "אני שמח על כך וכל הקבוצה אחראית לזה, לא רק השוער, למרות שאני מסכים שהוא חשוב מאוד בהצלחה הזו".

הסרבי נשאל האם מכבי תל אביב היא הקבוצה המסוכנת בליגה: "אני לא חושב, אבל התפקיד שלי הוא להביא את השחקנים שלי בשיא המוכנות לכל משחק. את זה אתם תחליטו. אני צריך לעבוד עם השחקנים כדי לשפר את היכולת שלנו".

על הניצחון מול הקבוצה מהשרון: "לא היה לנו הרבה זמן להתכונן כי שיחקנו לפני חמישה ימים, אבל אלה החיים שלנו וצריך להיות מרוצים משלוש נקודות. שיחקנו כדורגל טוב לאורך חלקים גדולים, הביטחון שלנו ירד בתחילת המחצית השנייה וזה יכול להיות מסוכן כי הם יצרו שלושה מצבים בדקות האלה. אני מאמין שהניצחון הגיע לנו, כי היינו הקבוצה הטובה יותר".


חלק חשוב בהצלחה של כל הקבוצה. טננבאום (אריאל שלום)

בצד המפסיד, מנחם קורצקי דיבר על חוסר המזל של קבוצתו: "אני מרגיש כבר תקופה שהמזל נטש אותנו, אבל מאמין שהוא יחזור. כן יכולנו לאתגר אותם, אבל בחצאי המצבים שהגענו אליהם הייתה חסרה לנו מהירות בבעיטה ובפעולה האחרונה. היה משחק קשה מאוד, הם קבוצה לוחצת ואינטנסיבית. השחקנים שלי נתנו הכל ולצערי זה לא הספיק, נצטרך לחפש את הנקודות במקום אחר".

גאנם ואנסה מאכזבים: "אנחנו מנסים להחזיר להם את הביטחון וזה חשוב מאוד, אנחנו מאוד מאמינים בהם ובכל החלק ההתקפי. כשזה ייפתח, אז הכל ילך יותר בקלות".

משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון: "אין ספק שנלקענו למקום שלא רצינו להגיע אליו, אבל זה המצב ונצטרך להתמודד איתו. סומכים על השחקנים ויודעים שיש לנו את הניסיון לצאת ממצבים כאלה. עם קצת שקט נצליח להחזיר את הנקודות".


קורצקי. המזל נטש את רעננה (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי