בצ'יראי יפתח על הספסל נגד ב"ש, מלמד ב-11

גיא מלמד
גיא מלמד | אריאל שלום

לאחר רצף של ארבעה הפסדים, מכבי נתניה מקווה להתאושש דווקא באצטדיון טרנר. החלוץ המונטנגרי שב ארצה והתאמן, אך לא יפתח בהרכב. בן תורג'מן ישחק מול האקסית

(גודל טקסט)
לאחר ארבעה הפסדים רצופים, מכבי נתניה תנסה לצאת מחר (ראשון) לדרך חדשה, אולי במגרש החוץ הקשה בליגה, אצטדיון טוטו טרנר, מול הפועל ב"ש (20:10, שידור ישיר בספורט1).


מבחינה מקצועית, צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, שהתלבטו גם השבוע בנוגע להרכב בו יפתחו ותרגלו מערך של חמישה שחקני הגנה במחצית הראשונה של משחק האימון מול קבוצת הנוער, בחרו דווקא לחזור למערך של ארבעה בהגנה. מי שיחזור ל-11 לאחר שהחלים מפציעתו הוא המגן השמאלי בן תורג'מן, שיפגוש את האקסית כשגם טים הויבך שחוזר מעונש הרחקה יפתח במרכז ההגנה.

 

בקישור, סתיו פיניש שסבל מכאבים ברגלו, ערך אימון מלא וצפוי לפתוח לצידו של ניקו אולסק, כאשר גם יחמיר היקה נמצא בתמונה במידה שהקשר האחורי לא יהיה כשיר. רון אשכנזי שתורגל במשחק האימון כמגן ימני, צפוי לפתוח לבסוף בקישור כשחקן כנף, כאשר גבי קניקובסקי יפתח על קו שמאל במידה שפיניש יפתח או במרכז המגרש במידה שהיקה יקבל את המקום ב-11. פאטוס בצ'יראי ששב ממונטנגרו וערך את האימון המסכם ביחד עם הקבוצה, ייכלל בסגל אך לא צפוי לפתוח, כאשר גיא מלמד, שכבש בעונה שעברה פעמיים מול האקסית, ישוב ל-11. 



בצ'יראי. יפתח על הספסל (אריאל שלום)


מוחמד זבידאת ואביב אברהם עדיין פצועים ולא ייכללו בסגל, כשבקבוצה מקווים שיוכלו לשוב לאימונים לקראת המשחק בשבוע הבא מול הפועל רעננה. "הגיע הזמן שנעצור את רצף ההפסדים", אמרו שני המאמנים לשחקנים באסיפה המסכמת.


הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון, טים הויבך, רומן גולוברט, ויקי כחלון, ניקו אולסק, סתיו פיניש (יחמיר היקה), רון אשכנזי, גבי קניקובסקי, גיא מלמד, יונס מלאדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי