בקריית שמונה בטוחים: "זאת לא הקבוצה של קובי רפואה"

קובי רפואה
קובי רפואה | סוכנות ג'יני‎

אכזבה במועדון לאחר ההפסד 2:1 להפועל חיפה. חלק מהביקורת הופנתה לאופן בו נבנתה הקבוצה בקיץ: "קבוצת כדורגל לא יכולה לשחק בלי מגנים, כנראה שהבעיה עמוקה מדי". צפויים שינויים בסגל לקראת חלון ההעברות בינואר

(גודל טקסט)

אכזבה קשה בהפועל קריית שמונה לאחר ההפסד של הקבוצה 2:1 להפועל חיפה בסמי עופר. בקבוצה קיוו כי לאחר הניצחון בשבוע שעבר תצא הקבוצה לדרך חדשה תחת המאמן קובי רפואה, אבל השחקנים שוב הציגו משחק חלש בעיקר במחצית הראשונה כאשר ספגו שני שערים וחזרו למסלול ההפסדים.

במועדון אמרו לאחר ההפסד: "זאת לא הקבוצה של קובי רפואה. קיווינו שהשינוי הגיע כבר בשבוע שעבר אבל נראה כי הבעיה עמוקה מדי". חלק מהביקורת הופנתה דווקא לבנייה של הקבוצה במהלך הקיץ ועל כך שלא הובאו שני מגנים משמעותיים לסגל. "קבוצת כדורגל לא יכולה לשחק בלי מגנים. מצד אחד שיחק סמואל בראון, שבכלל קשר ומהצד השני זיו מורגן" אמרו בצפון והוסיפו: "אין ספק שרפואה יצטרך לבצע שינויים בחודש ינואר". המאמן עצמו ביקר בעיקר את ההתנהלות של חלק משחקניו כשציין: "אנחנו יותר מדי נחמדים וחייבים להיות הרבה יותר אגרסיביים".

מי שזכה ללא מעט ביקורת היה הקשר סילאס דה סילבה, שאף הוחלף עוד במהלך המחצית הראשונה. "דה סילבה הוא שחקן מוכשר אבל אם לא יבין שהוא צריך להיות מחויב גם לחלק ההגנתי אז הוא לא יקבל שום קרדיט", אמרו גורמים בקבוצה. בצוות המקצועי מקווים להכשיר את המגן אורי צעדון לשבוע הבא, כאשר גל שיש צפוי לחזור לסגל רק לאחר הפגרה.

סילאס דה סילבה. במועדון העבירו ביקורת על הקשר (מאור אלקסלסי)
סילאס דה סילבה. במועדון העבירו ביקורת על הקשר (מאור אלקסלסי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי