חיים סילבס הודה: "שגיתי כשלא עשיתי חילוף מהיר לבוזגלו"

חיים סילבס, יואב כץ
כץ וסילבס. "שמח שהוא ממשיך איתנו" | מאור אלקסלסי

בהפועל חיפה ימליצו לקשר שפרק שוב את הכתף לעבור ניתוח, אך הוא טען באינסטגרם: "יודע שאני בדרגת סיכון גבוהה, אך לא אוותר ואמשיך לסבול". נס זמיר שכיכב עם צמד אמר: "חיים מוציא ממני דברים טובים"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)
שמחה גדולה בהפועל חיפה, לאחר שהשיגה ניצחון שני ברציפות בסמי עופר עם 1:2 על קריית שמונה. אם מחשיבים את שלושת המשחקים האחרונים, זו הייתה הנקודה השביעית של קבוצתו של חיים סילבס במועדון מקווים לא לצאת בידיים ריקות גם נגד האלופה מכבי תל אביב. גם המאמן וגם השחקנים הודו כי שוב הקבוצה הציגה משחק איכותי בעיקר במחצית הראשונה, בעיקר בזכות מהלכי כדורגל מבריקים שהביאו לצמד שערים של נס זמיר.


גם הבעלים יואב כץ הביע את שביעות רצונו ואמר: "מה שמייחד אותנו זאת הלחימה וההקרבה וזה היה לנו במשחק הזה. אם נמשיך ככה אז נמשיך להצליח. מעבר לכך הצלחנו בניהול המשחק כאשר גם השבוע למדנו נכון את הנקודות החלשות של קריית שמונה וזה בא לידי ביטוי ובסוף בא נס זמיר וכבש שני שערים". הבעלים שצפוי להישאר גם למשחק הבא אינו מוכן לדבר על שינויים בחודש ינואר בשלב זה: "יש עוד חודשיים, אז נחכה ונחליט".


במועדון היה מרוצים מההכנה של חיים סילבס למשחק, אבל גם המאמן עצמו הודה בשגיאה לאחר שלא ביצע חילוף מידי כאשר אלמוג בוזגלו פרק את הכתף: "שגיתי שלא עשיתי חילוף מהיר במקרה בוזגלו אבל למדתי ואז מיהרתי להוציא את אלי בלילתי".


השחקן עצמו העלה פוסט ברשתות החברתיות ואמר בהומור: "אני לא צריך שום רב, אני מוכן כל שבוע לפרוק את הכתף בתנאי שננצח. "אני משחק ומתאמן למרות שאני יודע שאני בדרגת סיכון גבוהה ויכול לפרק את הכתף בכל משחק ובכל אימון, אבל החלטתי לא לוותר לעצמי ולסבול כמה שאוכל כדי להמשיך"


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

המון אנשים באים אליי בתקופה האחרונה , "שמע אחי איזה חוסר מזל" , "איזה ביש מזל" , "לך לרב" , "עין הרע" וכו' . אבל זה לא המצב חברים. זה משהו שהוא לגיטימי, אני משחק ומתאמן למרות שאני יודע שאני בדרגת סיכון גבוהה ואני יכול לפרוק את הכתף בכל זמן נתון בכל משחק ובכל אימון, שחקנים בפציעה הזאת יושבים חודש וחודשיים בחוץ אבל אני החלטתי לא לוותר לעצמי ולסבול את הכאב כמה שאוכל כדי להמשיך לעשות את מה שאני אוהב. אז יאללה שחררו , מוכן לפרוק את הכתף כל שבוע ולעזור לקבוצה לנצח שבוע טוב ובשורות טובות

A post shared by Almog Buzaglo ⚽️ (@almog_buzaglo) on



אגב, בחיפה ימליצו לקשר לעבור ניתוח בקרוב כדי להימנע מפריקת כתף נוספת, כאשר זאת הפעם השלישית שזה קורה לשחקן מאז פתיחת העונה: "אלמוג הוא שחקן חשוב אצלנו אבל זה נכון כאשר הוא בריא". מעבר לכך, במועדון ינסו להכשיר את גילי ורמוט למפגש מול הצהובים בשבוע הבא, למרות שהסיכויים לכך נמוכים. גם הבלמים גיא משפתי וניקולה גולאן צפויים להחמיץ את המפגש נגד האלופה, בעוד בן והבה ישוב לאחר עונש ההרחקה.


מי שמוקמו בהרכב של חיים סילבס ככל הנראה מובטח, הוא נס זמיר שכבש שלושה שערים בשני המשחקים האחרונים. הקשר דיבר על הכושר הנהדר שלו: "אני נמצא בתקופה טובה וגם בעונה שעברה הייתה לי תקופה מצוינת אבל אז באה הירידה".


"חיים מוציא ממני דברים טובים וגם השבוע הוא ערך לי שיחה ובה דיבר על החלק המנטלי והמקצועי ואני מקווה להמשיך ככה. עבדנו על הנקודות החזקות שלנו וידענו שאנחנו צריכים לייצר את היתרונות שלנו דרך האגפים ואני שמח שהצלחנו. אני חושב שהתבגרתי במשחק שלי ובעיקר בקבלת ההחלטות במהלך משחק. מכבי תל אביב? זה אומנם יהיה קשה אבל הפועל חיפה הוכיחה העונה שהיא יכולה לנצח כל קבוצה".


"גם בעונה שעברה הייתה לי תקופה מצוינת אבל אז באה הירידה". נס זמיר (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי