השחקנים ביקרו את גוטמן: "בשיטה הזאת לא נכבוש עוד הרבה זמן"

אורי גוטמן
אורי גוטמן | מאור אלקסלסי

בהפועל חדרה מרוצים מכך שלא ספגו נגד בני יהודה, אבל מאוכזבים מהחלק ההתקפי. במועדון התבדחו: "זה מה שציפינו לראות במשחק בין אבוקסיס לגוטמן". בהנהלה מקווים לתשובה חיובית של בית הדין בנושא השוער

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

רגשות מעורבים בהפועל חדרה לאחר התיקו המאופס נגד בני יהודה, מצד אחד במועדון מרוצים שהקבוצה לא ספגה במשחק נוסף, אך בחדרה מאוכזבים מאוד מהחלק ההתקפי ובעיקר מכך שהשחקנים לא היו מספיק חדים ברחבת היריב. 

גורם בחדרה גיחך בסיום: "זה מה שהיה צפוי לצאת מהמשחק בין אבוקסיס לגוטמן. אם אנחנו רוצים להיות פאקטור במאבק על הפלייאוף העליון, אנחנו צריכים לנצח".

אחת ההפתעות הגדולות של ראשי חדרה, הייתה שגוטמן לא השתמש בשחקני הספסל, למרות היכולת הדלה בהתקפה כאשר הכניס את סלים עמאש בעל אוריינטציה ואילו החילוף השני היה בכלל בתוספת הזמן.


"זה מה שציפינו ממשחק בין יוסי אבוקסיס לאורי גוטמן". בחדרה מתבדחים (מאור אלקסלסי)

אורי גוטמן עצמו התייחס לכך ואמר: "פעלתי לפי האינטואיציה שלי ועל פי ראות עיניי". אגב בקרב השחקנים ציינו כי הסיבה ליכולת המאכזבת בחלק הקדמי היא דווקא בגלל שיטת המשחק: "בשיטה הזאת לא היינו כובשים עוד הרבה זמן" אמר אחד השחקנים.

בנושא אחר, בחדרה מחכים לתשובה של בית הדין של ההתאחדות לכדורגל בנושא המכתב אותו שלחה הקבוצה בדרישה לצרף שוער נוסף על חשבונו של חביב אוחיון, ששוב זכה לתשואות בדקה ה-55 והפעם משני הקהלים.

במועדון מהשרון מקווים כי יקבלו תשובה חיובית כאשר מאמן השוערים מאיר טלבי וגוטמן עצמו כבר הכינו רשימת שוערים אותם ירצו לצרף עוד לפני מועד ההעברות של חודש ינואר.


זכה לכבוד מצד אוהדי הפועל חדרה ובני יהודה. חביב אוחיון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי