האיחוד עם האב וההצעה מברקת: סוכנו של שלום אדרי בראיון

שלום אדרי
שלום אדרי | דני מרון

הבעיות מחוץ למגרש, ההצעה מב"ש רגע לפני החתימה בבית"ר וההחלטה לקחת את עצמו בידיים. הקשר עבר שנים קשות. בגיל 25, גולדנברג ("הצעתי אותו להרבה קבוצות, אך סירבו") מסביר איך השתקם ונכנס לרוטציה בבירה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

עד לפני שנתיים שלום אדרי לא ממש ידע לאן הקריירה שלו הולכת. ההגעה לטירה הייתה סוג של ניסיון לשקם אותה. שנתיים אחרי, בגיל 25, הוא מוצא את עצמו בבית"ר ירושלים של רוני לוי ויוסי בניון, השניים שבקיץ נתנו אור ירוק לבחון אותו בקבוצה. את המשחק אתמול (שבת) בטדי נגד הפועל כפר סבא הוא לא ישכח. לאחר שעלה מהספסל כבש שער ניצחון יקר, שער הבכורה שלו בליגה. אדרי עבר קודם אצל חיים שאבו ברמת השרון, אבל בעיר נתניה הוא מוכר בעיקר בשל הייחוס המשפחתי שלו – האב קרלוס אדרי. "מה שחסר לשלום זה רק לקבל ביטחון", אמר לאחרונה בראיון לספורט 1. "בעזרת השם, עם הביטחון תראו איזה הצגות הוא ייתן. עם המהירות והזריזות הוא ישגע את כולם. עוד ביטחון, ואז כולם יהנו משלום".

גם הדרך לטירה לא הייתה פשוטה. אדרי נחשב לשחקן מוכשר מאוד, אבל הדרך שלו לא תמיד הייתה נכונה. ההשוואות לשחקנים מוכרים שצללו בגלל חוסר הריכוז בכדורגל החלו להגיע ואדרי ידע שזה רק עניין של זמן עד שיפרוץ. רגע לפני ההגעה לטירה, האב קרלוס והבן ניתקו קשר, אבל האיחוד התרחש לפני החזרה לבית"ר. במשפחת אדרי מעדיפים לא לדבר על כך, אבל מזכירים שהיחסים היום קרובים מתמיד. אחרי שלא הצליח לבוא לידי ביטוי בקבוצות בליגה א', נראה כי הדרך שלו נסללה בזכות האמונה של בניון ולוי.

"עד לפני קצת יותר משנתיים, כששלום הגיע לטירה, הוא היה מחוץ לעניינים. הוא לא חשב על פרישה מעולם, אבל בכל עונה ספג צהובים ואדומים, הוא לא היה מרוכז בכדורגל והיה מרשה לעצמו לעשות מה שהוא רוצה", מספר סוכנו משה גולדנברג, שחקן עבר מוכר של מכבי נתניה. "אבל אז הוא הגיע לטירה, איתה אני עובד שנים. עבד טיטי הוא חבר ילדות שלי, שיחקנו יחד בעבר והבנתי שזה המקום הכי טוב בשבילו. ייאמר לזכותו שהוא חיבק אותו וקיבל אותו בצורה מדהימה. הוא עזר לו אישית בחיים האישיים ומכאן הוא צמח".


שלום אדרי חוגג בטדי. לילה שלא יישכח (דני מרון)

"הוא לקח את עצמו בידיים בשנתיים האלה. הסברתי לו שאין דרך אחרת, שהוא חייב להתרכז בכדורגל. שמעכשיו, זה שחור או לבן. ייאמר לזכותו שבשנה הראשונה הוא לקח את עצמו בידיים ובעונה שאחרי זה היה פנטסטי", הוסיף גולדנברג.

בקיץ הזה, פתאום, ההצעה החלו לזרום.
"הצעתי להרבה קבוצות את שלום אדרי, אבל לא הייתה התעניינות בקיץ האחרון. ייאמר לזכותה של בית"ר שראתה אותו בשני משחקים בליגה א', כי שכנעתי אותם שכדאי להם לקחת אותו, שהם עשו את הצעד הזה. קיבלנו את ההזמנה מבית"ר להגיע לאימונים. ומה קרה אז? בדיוק באותו יום, קיבלנו הצעה כתובה מהפועל באר שבע, דרך סוכן השחקנים ניר עמיר, שהוא קרוב מאוד לשנינו. קיבלנו החלטה משותפת, אני והשחקן, ללכת לבית"ר. זה יותר התאים לו מבחינת הקהל וכל מה שקורה מסביב. הצעתי אותו למכבי נתניה ובני יהודה, אבל אף אחד לא חזרה אליי".

האיחוד עם האב הוא הדבר הטוב ביותר שקרה לו בשנים האחרונות.
"הקטע הכי מרגש בעניין הוא קרלוס. הם עברו יחד את כל כברת הדרך מגיל שבע, עד השנתיים שלפני ההגעה לטירה. קרה מה שקרה, וקרלוס החליט לא להגיע למשחקים יותר. הוא ראה את הבן, כוכב כדורגל, שלא הולך לו. אני שמח שהעניינים הסתדרו, עוד בפגרה השנה שלום אמר משפט שלא אשכח לעולם: 'אבא, מה שאתה מחליט, שם אהיה. גם בליגה ג". קרלוס החליט, בסוף זה השתלם לו. היום הוא נמצא במקום אחר". 


עם דן איינבינדר. העדיף את בית"ר על חשבון באר שבע (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי