מכבי חיפה בלחץ? שלושת השיאים שמכבי ת"א קרובה לשבור

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אריאל שלום

אחרי ששמרה על רשת נקייה בתשעת מחזורי הפתיחה וקבעה שיא חדש, האלופה זקוקה ל-114 דק' ללא שער חובה על מנת לנפץ את ההישג של גיורא אנטמן. וגם: רצף משחקי החוץ ללא הפסד והמאזן שאין שני לו בכל אירופה

(גודל טקסט)
אחרי שזכתה באליפות המוקדמת אי פעם בישראל, סיימה את העונה שעברה עם הפער הגדול בהיסטוריה מהמקום השני ורשמה את מספר המשחקים הרב ביותר ללא ספיגת שער בפתיחת עונה (תשעה), מכבי תל אביב של ולדימיר איביץ' ממשיכה לשבור שיאים.


מכבי תל אביב גברה אמש (שבת) 0:2 על הפועל רעננה ושמרה על רשת נקייה בפעם התשיעית ברציפות – כאמור הרצף הארוך ביותר שהושג אי פעם בפתיחת עונה בישראל. האלופה הפכה לקבוצה הראשונה בתולדות הליגה הבכירה בישראל שפתחה עונה עם חמישה ניצחונות חוץ רצופים על האפס, כאשר החבורה של איביץ' היא היחידה מבין כל הקבוצות בליגות הבכירות באירופה שטרם ספגה.


מכבי תל אביב השוותה את שיא משחקי הליגה הרצופים ללא ספיגה, שעומד על עשרה ועד אתמול היה שייך בלעדית למכבי חיפה. אם האלופה תשמור על רשת נקייה נגד הפועל חיפה, היא תיקבע שיא חדש של 11 משחקי ליגה רצופים ללא ספיגה. על מנת לשבור את שיאו של גיורא אנטמן מעונת 1988/89, שעומד על 1,003 דקות ליגה רצופות ללא ספיגה, דניאל טננבאום, לו 903 דקות רצופות ללא ספיגה, יצטרך לשמור על רשת נקייה במחזור הקרוב מול הפועל חיפה ולאחר מכן יוכל להיות השיאן במשחק החוץ בקריית שמונה.


שיא נוסף שבמכבי תל אביב עשויה לשבור הוא רצף משחקי חוץ ללא הפסד, כאשר היא לא נוצחה ב-26 המשחקים האחרונים מחוץ לביתה. את השיא, שעומד על 30 משחקים ושייך למכבי חיפה, תוכל האלופה להשוות דווקא מול הירוקים בסמי עופר, אם לא תפסיד קודם לכן בשלושת משחקי החוץ הקרובים שלה מול קריית שמונה, הפועל תל אביב ובני יהודה.




ממשיכים לשבור שיאים. שחקני מכבי תל אביב (אריאל שלום) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי