שחקנים בנתניה: "מלחיץ למצוא את עצמנו נאבקים על הירידה"

שחקני מכבי נתניה מאוכזבים
שחקני מכבי נתניה מאוכזבים | דני מרון

הפסד חמישי רצוף ליהלומים: "לקבל גול בדקה כזאת במצב שלנו זה שובר". דראפיץ': "לא שכחנו לאמן, מאמין שנדע לצאת מזה". בקבוצה צפויים לצאת למחנה אימון בפגרה, שמו של פרדי פלומיין עלה לקראת ינואר

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה קיוו אמנם לצאת לדרך חדשה באצטדיון טרנר נגד הפועל באר שבע, אך מנגד ידעו כי סיכוייהם לא רבים. ואכן, הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' לא הצליחה לצאת מהמשבר העמוק שפוקד אותה וספגה אתמול (ראשון) את הפסדה החמישי ברציפות.

כבר בפתיחה ספגו היהלומים מרגלו של נאור סבג, כשבהמשך גם בן שהר הכפיל בבעיטת עונשין. למעשה, גם בנתניה מודים שאילולא דני עמוס, התוצאה יכולה הייתה להיות הרבה יותר גבוהה.

"אתה לא יכול לפתוח משחק ולקבל גול כזה. במצב שלנו לקבל גול בדקה כזאת זה פשוט שובר אותך", הודו שחקנים במועדון. "אמנם הגענו לכמה מצבים, אבל מה שקורה פה זה כדור שלג. המצב מלחיץ ואנחנו עוד יכולים למצוא את עצמנו נאבקים על הירידה. את המתחרות שלנו במשחקים הקודמים לא ניצחנו. המשחק בשבוע הבא מול הפועל רעננה הופך להיות מלחמת עולם. אנחנו חייבים לנצח סוף סוף ולצאת לפגרה בשקט, כי תיקו יהיה לנו כמו הפסד".

דראפיץ'.
דראפיץ'. "אלו תקופות שמאמן צריך לדעת להתגבר עליהן" (דני מרון)

בנתניה מפנימים כי המשחק ביום שבת הופך לקריטי וישפיע על המשך העונה, כאשר לאחריו צפויה הקבוצה לצאת למחנה אימונים מקוצר, כפי שעשו עם תחילת העונה שעברה. הדבר אינו נסגר סופית אך בנתניה מאמינים שמחנה שכזה יתואם סופית בימים הקרובים במטרה לנסות להתגבש יותר מקצועית וחברתית.

"אני מאמין שניצחון אחד או שניים יוציא אותנו לדרך חדשה, ואנחנו מחפשים אותו", סיפר בסיום המאמן סלובודאן דראפיץ'. "לא שכחנו לאמן. אנחנו צריכים להיות חזקים. אלו תקופות שמאמן צריך לדעת להתגבר עליהן ולדעת לצאת יותר חזק. אנחנו עוברים את זה ואני מאמין שנדע לצאת מזה. הצטרפו שחקנים שחשבנו שנלקק דבש איתם מתחילת העונה אבל זה בינתיים לא הולך. אנחנו צריכים לחפש את הפתרונות. כולם צריכים לדעת את המציאות ולצאת לדרך חדשה".

ללא קשר, בנתניה לוטשים עיניים כבר לעבר חודש ינואר, כשמעמדם של שחקנים רבים וביניהם הזרים אינו בטוח. בינתיים, אחד השמות שעלו לאחרונה הוא של קשר בית"ר ירושלים פרדי פלומיין, שאינו זוכה ליותר מדי דקות משחק לאחרונה. בנתניה יקוו שמערכת היחסים בין הקבוצות ועסקת עלי מוחמד תיתן להם עדיפות במקרה שמעמדו המקצועי של פלומיין יישאר זהה.

פלומיין. עסקת עלי מוחמד תעזור? (דני מרון)
פלומיין. עסקת עלי מוחמד תעזור? (דני מרון)

בנושא אחר, רוי קורין, שהחל את העונה עם קבוצת הבוגרים וחזר לקבוצת הנוער, נפצע בשבוע שעבר במשחק קבוצתו וסבל מזעזוע מוח, כאשר גם בימים האחרונים התלונן על כאבים וסחרחורות. הוא צפוי לעבור בימים הקרובים בדיקת CT לאבחון מצבו. עוד בקבוצת הנוער, החלוץ הגנאי סמפסון קוואסי, שהצטרף עם פתיחת הליגה לנוער, שוחרר מהקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי