ברדע ייבדק, גורם באשדוד: "שחקנים לא מגיעים בהתלהבות"

לאונרד אווסו
לאונרד אווסו | לירון מולדובן

במועדון התאכזבו מה-2:2 נגד נס ציונה ורוני אוואט הצדיק את שריקות הבוז: "לא הגיע לנו לנצח, האוהדים משלמים כסף ובדרך כלל רואים כדורגל טוב". על יחזקאל אמר: "יצא כי התעסק במסביב". הבלם בספק לבני יהודה

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

בתחילת העונה ביקש המאמן רוני אוואט לשנות דברים ולהפוך את מועדון ספורט אשדוד לקבוצה שהיריבות ירדפו אחריה כדי לסגור פערים במגרש, אבל בינתיים זה לא מסתדר לו. אתמול (ראשון) פספסה אשדוד הזדמנות פז לרשום ניצחון שני ברציפות, כשספגה לקראת הסיום וסיימה רק ב-2:2 ביתי נגד סקציה נס ציונה.

אם אוואט רצה להיות זה שרודפים אחריו, אז תשעת המחזורים שנערכו עד כה מראים שבשישה משחקים היו אלה דווקא שחקני אשדוד שניהלו מרדף במגרש כדי לחזור מפיגור בתוצאה, ואתמול גם הצליחו להשלים מהפך אחרי שסקציה נס ציונה החמיצה פנדל ומספר דקות לאחר מכן גם עלתה ליתרון, אולם לא השכילה לשמור על ה-1:2 אחרי שער ובישול של שלומי אזולאי.

אם לא די בשתי נקודות שמבחינת אשדוד הם איבדו במו רגליהם, ישנו גם חשש מפגיעת הבלם ניר ברדע שנפצע והוחלף במחצית הראשונה ויעבור צילום בקרסול כדי לאבחן את מהות הפגיעה וכבר עתה ברור שהוא בספק לבני יהודה ביום ראשון. גורם במועדון אמר אמש: "שחקנים לא מביאים את התשוקה והלהט למשחקים וזה משפיע על היכולת. יש דברים שחובה לשפר והצוות המקצועי ידאג לעשות זאת".


שגיב יחזקאל. "התעסק בדברים שמסביב" (לירון מולדובן)

אולי בהמשך ישיר לדברי הגורם, המאמן רוני אוואט הסביר את הוצאתו של שגיב יחזקאל כבר במחצית: "הוא נכנס לא טוב למשחק והתעסק בדברים שמסביב. הוצאתי אותו כדי שלא נישאר בעשרה שחקנים".

על קריאות הבוז של האוהדים הוסיף המאמן: "כששלומי אזולאי העלה את אשדוד ליתרון האוהדים קראו 'כל הכבוד'. אני יכול להבין אותם, כי הם משלמים כסף וגם רואים בדרך כלל כדורגל טוב. לפעמים זה לא מתבטא בתוצאות ואנחנו שומעים את הקולות ומבינים".

על המשחק אמר לסיכום: "לא הגיע לאשדוד לנצח והמשחק היה קטסטרופלי. חילקנו מתנות ונס ציונה השוותה מכלום. צריך ללמוד להרוג את המשחק ולצאת עם ניצחון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי