מכבי ת"א רוצה שפרץ ינותח, הקשר מעדיף הליך שיקומי

דור פרץ
דור פרץ | אודי ציטיאט, קלוז'

הקשר שנפצע באימון הנבחרת וייעדר כשלושה חודשים, יצא ללונדון במטרה לבחור סופית בין התערבות כירורגית לשיקום ממושך. במועדון טוענים שהסבירות לפציעה חוזרת גבוהה ויכולה לסכנו

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

דור פרץ, קשרה הפצוע של מכבי תל אביב, המריא ללונדון כדי לקבל חוות דעת נוספת במרפאת "פורטיוס קליניק", בעלת שם עולמי לטיפול בפציעות ספורט, בנוגע לפציעה ממנה הוא סובל באיזור הירך ושצפויה להשבית אותו לתקופה של שלושה חודשים.

על פי התכנון כעת, ישהה פרץ מספר שבועות בדירה בלונדון ויחל שם את הטיפולים. אחרי שיקבל את חוות הדעת של מומחי הקליניקה, הוא יחליט סופית, האם ללכת לניתוח, שישבית אותו לתקופה של מינימום חצי שנה, או להמשיך בהליך שיקומי ללא התערבות כירורגית. כזכור, נפגע הקשר במהלך אימון של נבחרת ישראל, והוא סובל מקרע בגיד שמחבר את עצם האגן לירך ולשריר הארבע ראשי. פרץ נמצא כאמור בלונדון ובמרפאה בה הוא נמצא טופלו לאחרונה גם עידן ורד וארון שויינפלד, שסובלים מפציעות בכף הרגל וגם הם היו מושבתים מזה תקופה ארוכה.

אגב, במכבי תל אביב אמרו לפרץ כי הם ממליצים לו לעשות ניתוח ואף הפנו אותו לפרופסור סקארי אוראבה מפינלנד, המתמחה בפציעות גיד האגן והירך ואצלו נותח גם אורוש ניקוליץ' בשנה שעברה. בשלב זה, כאמור, פרץ לא ממהר לבחור באופציית הניתוח, למורת רוחם של אנשי הצוות הרפואי במועדון, שטוענים שבסוג פציעות כזה אם לא בוחרים בהליך ניתוחי, הסבירות לפציעה חוזרת היא גבוהה מאוד ואף יכולה לסכן את השחקן.


דור פרץ. הפציעה בנבחרת תשבית אותו עם או בלי ניתוח (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי