אלמוג כהן: "זה קרה מתסכול וחסר הבנה. לא לזה פיללנו"

אלמוג כהן
אלמוג כהן | דני מרון

למרות שלא שותף בהפסד בטרנר בשל הרחקה, הקפטן הסביר לאוהדים מדוע השחקנים לא הגיעו להודות להם: "זה לא יקרה שוב". על המשך הדרך: "כולנו מאוכזבים, אך חייבים להרים את הראש"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)
הציפיות בקיץ היו בשמיים כאשר שאלמוג כהן חתם במכבי נתניה אחרי קריירה משגשגת בגרמניה, אולם הן התנפצו לרסיסים עם חמישה הפסדים רצופים ופתיחת עונה עגומה בדמות שש נקודות בלבד לאחר תשעה מחזורים.


היום (שלישי), לאחר ההפסד להפועל באר שבע בו לא שותף בשל הרחקה, כהן פרסם פוסט נוקב בעמוד האינסטגרם שלו והבהיר: "לא לזה פיללנו ולא לזה כיוונו, אך רק ביחד אנחנו נוציא את העגלה מהבוץ. גם אנחנו, מראשון השחקנים ועד אחרון העובדים במערכת, מאוכזבים, אך חייבים להרים ראש ולהסתכל קדימה".


כהן הוסיף והתייחס לתקרית עם האוהדים: "אנחנו השחקנים ירדנו לחדר הלבשה מבלי לבוא ולהודות לקהל שעשה את כל הדרך הארוכה עד לב"ש, דבר שקרה מתסכול וחוסר הבנה, וזה לא יקרה שוב. תודה על התמיכה אתמול ולאורך כל העונה. במחזור הקרוב אנחנו זקוקים לכם יותר מתמיד, כי כוחנו באחדותנו. עוד נדע ימים טובים מאלה, אני בטוח".

 
 

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לא לזה פיללנו ולא לזה כיוונו, אך רק ביחד, אנחנו ואתם נוציא את העגלה מהבוץ. גם אנחנו, מראשון השחקנים ועד אחרון העובדים במערכת מאוכזבים, אך חייבים להרים ראש ולהסתכל קדימה. אתמול, אנחנו השחקנים ירדנו לחדר הלבשה מבלי לבוא ולהודות לקהל שעשה את כל הדרך הארוכה עד לב"ש, דבר שקרה מתסכול וחוסר הבנה, ושלא יקרה שוב. תודה על התמיכה אתמול ולאורך כל העונה. מוצ"ש הקרוב אנחנו זקוקים לכם יותר מתמיד, כי כוחנו באחדותנו. עוד נדע ימים טובים מאלה אני בטוח! @fcmn_il #תודהבוראעולםעלהכל #השםהואהאלוהים

A post shared by Almog Cohen (@almog1988) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי