קצב: "יום גורלי עבור ניסו? מאמין שהם כבר דיברו עם מאמנים"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | מאור אלקסלסי

סוכנו של מאמן הפועל ת"א בתוכנית הספורט של 103FM: "לא דיברו איתנו, אבל לא נולדתי אתמול". החוזה הכבד: "כסף לא יהווה פקטור". מועמדותו של קלינגר: "יש מאמנים טובים בחוץ". וגם: העמלה שלא קיבל מהאחים ניסנוב

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

"מהיכרותי עם הכדורגל הישראלי ולא נולדתי אתמול, אני מאמין שבהפועל תל אביב כבר דיבנו עם מאמנים. אם תהיה תוצאה לא טובה נגד מכבי חיפה, אני מאמין שהשמועות רק יתחזקו". הדובר הוא גלעד קצב, סוכנו של ניסו אביטן, שדיבר הערב (שני) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס למעמדו של מאמן האדומים.

קצב פתח את דבריו: "האם זה יום גורלי עבור ניסו? אם הפועל תל אביב תפסיד למכבי חיפה, אני מאמין שיהיה לחץ גדול על ניסו. בינתיים כביכול נותנים לו קרדיט. זה יום גורלי לכולם, גם למכבי חיפה, בספורט שלנו כל דקה היא גורלית. כולם פה בלחץ כל הזמן. אם הם לא ינצחו אז אתם כבר יודעים מה יהיה, הכל פה בלחץ ובשיגעון".

השמועות לגבי מעמדו של אביטן: "איתנו אף אחד לא דיבר על כך, לא איתי ולא עם ניסו. אין שחקן אחד בהפועל תל אביב שמספק כרגע את הסחורה, אבל צריך לקחת אוויר ולא להשתגע. מבחינת ניסו, הוא מאמין שהוא יכול להוציא את העגלה מהבוץ. אין ספק שהקבוצה התחילה את העונה לא טוב, אבל קצת מפתיע אותי שעל המאמנים המדהימים של מכבי נתניה לא מדברים כמו שמדברים עליו. נתניה השקיעה יותר מהפועל תל אביב וגם היא לא מצליחה. בתקשורת כל היום רק ניסו, ניסו וניסו".

על כך שאולי לא מפטרים את אביטן בשל חוזהו: "עם הבעלים של הפועל תל אביב יחליטו שניסו הוא הבעיה ויגיעו למסקנה שהוא לא מסוגל להוציא את העגלה הזו מהבוץ, הם יפטרו אותו ולא משנה החוזה שלו. אני לא חושב שכסף יהווה פקטור. המצב לא טוב, אין תירוצים, אבל להגיד שרק ניסו אשם? כולם אשמים, כולל ההנהלה והשחקנים. עברנו הרבה דברים בכדורגל, על פניו כרגע זה נראה שהוא לא יכול להוציא את העגלה מהבוץ. אבל ניצחון היום ופתאום הכל ישתנה בשנייה. הפועל תל אביב באופן כללי היא קבוצה לא מספיק טובה היום".


מסוגל להוציא את העגלה מהבוץ? ניסו אביטן (מאור אלקסלסי)

מועמדותו של קלינגר להפועל תל אביב: "ניר חבר טוב, אבל לא דיברנו בתקופה האחרונה. יש מאמנים טובים בחוץ. אם קבוצה בליגת העל תרצה לעשות שינוי, לא חסר את מי להביא. מאמנים טובים יושבים בבית, בין אם זה לנתניה ובין אם זה להפועל תל אביב".

החתמת אביטן בהפועל תל אביב בקיץ: "לא קיבלתי עמלה. ביקשתי ולא קיבלתי, אבל לא הייתי מפיל עסקה בגלל דבר כזה. ניסו הוא חבר טוב ולא תמיד העמלה חשובה. כשניסו חתם, הייתי בדיוק עם מנור סולומון באוקראינה. ביקשתי ולא נתנו לי, אבל התקדמנו והכל בסדר. גם על קובי רפואה בקריית שמונה לא קיבלתי עמלה. במקרה של ניסו, לא ציפיתם שאני אגיד לו לא לחתום כי אין לי עמלה. אולי אחרים מתנהגים ככה, לא אני. הבעלים של הפועל תל אביב הם אנשים מאוד מחושבים ומעורבים וחלק גדול מהאשמה במצב היא שלהם וגם של ניסו, אך בעיקר של השחקנים".

מצבו של ניסו: "אני לא חושב שמצוקה זו המילה הנכונה, הסיטואציה כואבת לו. מי שמכיר אותו ידוע שהוא לא בא להפועל תל אביב בגלל כסף, הוא בא להצליח וברור שהמצב כואב לו. יותר כואב לו איך שהקהל מתנהג והוא יותר מאוכזב מעצמו ומהקבוצה. לא כולם יודעים מה באמת קורה בהפועל תל אביב. ברגע שהתוצאות לא טובות, ברור שיבואו בטענות למאמן, הרי זה לגיטימי וזה קיים בכל העולם". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי