כץ: "לא רואה בעייתיות בדרך בה האחים ניסנוב מנהלים את הפועל"

איציק ניסנוב, שרון ניסנוב
איציק ניסנוב, שרון ניסנוב | עדי אבישי

אחד מבעלי המניות של האדומים בעבר דיבר בתוכנית הספורט של 103FM: "הבעלים מוציאים כמה שהם יכולים". הקהל: "לא מבין שזו כבר לא קבוצת צמרת". על אביטן: "אם הוא לא מתאים, צריך לפטור אותו ולא למשוך זמן"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

סיימון כץ, אחד מבעלי המניות בהפועל תל אביב בעבר, דיבר הערב (שני) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לאחים ניסנוב: "אני לא רואה בעייתיות בניהול שלהם, הם מוציאים ככל שהם יכולים".

כץ הוסיף: "האחים ניסנוב וכל השאר ידעו מראש למה הם נכנסים. הם תרמו הרבה יותר ממני. אני תרמתי 480 אלף, הכל לפי היכולות. בתקופה שלי כשרן בן שמעון אימן, אף אחד בכלל לא התערב לו".

על הקהל: "קבוצת צמרת שיש לה שאיפות צריכה בעלים שיוכלו לתרום מכיסם לפחות 30 או 40 מיליון שקל. ומה הם מקבלים בחזרה? צעקות וקללות. אני חושב שלאוהדים יש בעיה קצת עם עצמם כי הם לא מבינים שהפועל כבר לא קבוצת צמרת. הם חושבים שאנחנו קבוצה שאמורה להיות בצמרת ולשחק כל הזמן באירופה, וזה לא המצב".

על ניסו אביטן: "אם המאמן לא מתאים וההנהלה כבר לא מאמינה בו, אז היא יכולה לפטר אותו באותו רגע ולא למשוך זמן בלי סיבה. צריך לשלם לו פיצויים כחוק ולחפש מאמן חדש, אבל זה רק אם היא לא מאמינה בו. הכי חשוב זה שהקבוצה לא תתבזה הערב נגד מכבי חיפה".


האחים ניסנוב (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי