בהפועל חיפה מקווים להכשיר את ניקולה גולאן למכבי ת"א

ניקולה גולאן
ניקולה גולאן | מאור אלקסלסי

במועדון מרוצים מרצף הניצחונות ומקווים להמשיך כך גם נגד האלופה. הבלם ינסה להתאמן היום. בן והבה יחזור מהרחקה, נשקלת האפשרות לשחק עם שלושה בלמים. בוזגלו שפרק את כתפו בספק. כץ שיבח את הצוות המקצועי

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בשלושת המחזורים האחרונים, הפועל חיפה קבוצה שונה לחלוטין. היא צברה שבע נקודות מתוך תשע אפשריות והשיגה שני ניצחונות רצופים, האחרון שבהם 1:2 על עירוני קריית שמונה. הביטחון בקבוצה של יואב כץ הולך וגובר ובמועדון רוצים להמשיך את התקופה הטובה גם מול האלופה מכבי תל אביב אותה תפגוש במחזור הקרוב. במשחקים נגד קבוצות איכותיות ממנה הצליחה הפועל חיפה להפתיע כשניצחה את בית"ר ירושלים וסיימה בתיקו בדרבי, והמאמן חיים סילבס רוצה להכין שוב את קבוצתו בהתאם.

בקבוצה שמחים שמצוקת הבלמים שהייתה במשחק האחרון נגד עירוני קריית שמונה – נפתרה. בן והבה המורחק יחזור להרכב ולא מן הנמנע כי גם הבלם ניקולה גולאן יחזור לסגל. בקבוצה מקווים שיהיה כשיר למשחק וינסו להכשירו בימים הקרובים. הבלם ינסה להתאמן היום (שלישי) יחד עם חבריו כאשר הקבוצה תחזור לאימונים לאחר שהשחקנים זכו אתמול ליום מנוחה. "אין ספק שמדובר במשחק הרבה יותר קשה מהמשחקים האחרונים ואולי אף הצוות המקצועי יחליט לפתוח עם שלושה בלמים. לכן אנחנו רוצים שכולם יהיו כשירים", אמר גורם במועדון.

מי שעוד נמצא בספק למשחק הוא הקשר אלמוג בוזגלו שכזכור פרק את כתפו במשחק האחרון ואף פונה לבית החולים רמב"ם שם כתפו הוחזרה למקום. כפי שקרה בעבר, גם הפעם מסרב בוזגלו לעבור ניתוח שישביתו למספר חודשים. מי שבוודאות לא ייטלו חלק במשחק הם הבלם גיא משפתי והקשר גילי ורמוט שיחזרו לסגל לאחר פגרת הנבחרות והשיזרוע.


שחקני הפועל חיפה חוגגים. ימשיכו ברצף גם נגד האלופה? (מאור אלקסלסי)

הבעלים יואב כץ ממשיך את שהותו בישראל והשבוע בחר לפרגן לצוות המקצועי ולשחקנים על הניצחון האחרון. בנוסף, הבעלים גם ביקש לשמוע מהשחקנים לגבי הסיבה שהביאה לשינוי חיובי בתקופה האחרונה. כץ אמר: "הגענו מוכנים מבחינה מקצועית ובעיקר הראינו רוח לחימה וצריך להמשיך ככה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי