האסלביינק צפוי לחזור להרכב נגד נס ציונה, טאהא ינוח?

נייג'ל האסלביינק
נייג'ל האסלביינק | דני מרון

ההולנדי שלא שיחק ולו דקה נגד נתניה, יחליף את זריהן. ממן שהפגין יכולת טובה ביום ראשון ימשיך אף הוא בהרכב. ויטור חוזר לאחר השעייה במקומו של בלם הנבחרת שמתח את שריר המפשעה וסובל מעומס גדול לאחרונה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע, שחזרה לעצמה עם הניצחון האחרון 0:2 על מכבי נתניה ביום ראשון, תפתח היום (שלישי) בהכנותיה לקראת משחק החוץ ביום שבת נגד נועלת הטבלה, סקציה נס ציונה (17:10, שידור ישיר בספורט4). לאדומים מהנגב חשוב מאוד לחדש את רצף הניצחונות שנקטע לאחר ההפסד בבלומפילד נגד מכבי תל אביב ולצאת לפגרה בטעם טוב.

מאמן הקבוצה, ברק בכר, שאוהב לשמור את הקלפים קרוב לחזה בנוגע להרכב שהוא מתכנן לפני כל משחק, עשוי להמשיך במשחק הקרוב במערך התקפי, כאשר חנן ממן שהפגין יכולת טובה ואף בישל את השער הראשון של הקבוצה בניצחון על נתניה וזכה לשבחים, צפוי לפתוח שוב ב-11. ההולנדי נייג'ל האסלביינק, שלא ראה דקת משחק בניצחון הביתי על מכבי נתניה, עשוי לחזור להרכב על חשבונו של ניב זריהן, ולשתף פעולה בחוד ההתקפה עם בן שהר.

 
הבלם הפורטוגלי, מיגל ויטור, שריצה עונש הרחקה במשחק מול נתניה, יעמוד לרשותו של בכר במשחק מול נס ציונה. הפורטוגלי צפוי לשוב להרכב ומי שעשוי לפנות את מקומו הוא דווקא לואיי טאהא, אך לא מסיבות מקצועיות. טאהא מתח את שריר המפשעה במהלך המחצית הראשונה במשחק האחרון והמשיך לשחק למרות הכאבים. בתקופה האחרונה ישנו עומס גדול על טאהא, שמשחק גם במדי הנבחרת.  מנגד, מי שעשוי לשוב לסגל לאחר תקופה היעדרות של כחודשיים עקב פציעה במפשעה הוא המגן השמאלי, שון גולדברג.

טאהא. עשוי לקבל מנוחה בשבת (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי