גולסה ימשיך בהרכב, כשירותו של עטר תיבחן במהלך השבוע

אייל גולסה
אייל גולסה | אריאל שלום

הקשר, שערך בכורה בהרכב העונה נגד רעננה, יפתח גם נגד הפועל חיפה. החלוץ החלים מפציעה במפשעה וחזר לאימונים מלאים, בקבוצה יעקבו אחריו עד למשחק. במועדון עושים מאמצים כדי למלא שוב את בלומפילד

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

לאחר ניצחון על הפועל רעננה, שבו שמרה פעם נוספת על רשת נקייה, מכבי תל אביב תארח בשבת הקרובה את הפועל חיפה (שידור ישיר בספורט 4 החל מ-19:35) ותנסה להשיג ניצחון נוסף שיקנה לה הרבה שקט לפני היציאה לפגרה של שלושה שבועות, בשל התכנסות הנבחרת והשזרועים שייערכו במגרשי הקבוצות מיד אחרי המחזור הקרוב.

הצהובים עושים השבוע מאמץ כדי למלא שוב את בלומפילד. במועדון החליטו להוציא אלפי כרטיסים מוזלים במחירים של 50-70 ש"ח ביציע המזרחי, זאת בנוסף לכרטיסים יקרים יותר בחלק מהיציעים האחרים, הנעים בין 90 ל-120 ש"ח. בנוסף ליותר מ-19 אלף המנויים, אלפיים כרטיסים נמכרו כבר לקראת המשחק הקרוב ובמועדון מאמינים שלאור הניצחונות האחרונים והעובדה שהמפגש עם הפועל חיפה יתקיים בשעה מוקדמת יחסית במוצאי השבת, אפשר למלא שוב את האצטדיון הביתי.

בפן המקצועי, אלירן עטר, שהחלים מפציעה במפשעה, חזר לאימונים מלאים ובקבוצה יבחנו את כשירותו באימונים שנותרו לקראת המשחק. אייל גולסה, שפתח בהרכב נגד רעננה, צפוי להמשיך בו גם נגד הפועל חיפה לצידם של דן גלזר ודור מיכה. הקשר הסרבי אורוש ניקוליץ', שסבל בשבוע האחרון מדלקת באזור הברך וגם משבר קטן באחת מאצבעות רגלו, נמצא בספק למשחק נגד קבוצתו של חיים סילבס ועדיין לא ברור האם יוכל לחזור לסגל.

;
אלירן עטר. יהיה כשיר להפועל חיפה? (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי