ניר קלינגר מונה לתפקיד מאמן הפועל תל אביב ויוצג מחר

ניר קלינגר
ניר קלינגר | ערן לוף

המאמן שסיים את העונה שעברה בבית"ר ירושלים סיכם עם האחים ניסנוב לעונה וחצי על הקווים במתחם חודורוב, גם דגו ומימר היו מועמדים. יעביר אימון כבר מחר. משה סיני מונה למנהל המקצועי ונציג הבעלים במועדון

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לאחר שניסו אביטן פוטר מהפועל תל אביב, בעלי הקבוצה האחים ניסנוב מינו הערב (שלישי) אדם חדש לתפקיד המאמן: ניר קלינגר סיכם לעונה וחצי במועדון האדום ויוצג מחר במסיבת עיתונאים רשמית. יחד איתו יוצג גם משה סיני, שמונה לתפקיד המנהל המקצועי החדש ונציג הבעלים במועדון.

קלינגר ימשיך אחרי מסיבת העיתונאים ויעביר כבר אחרי הצהריים את האימון הראשון במתחם חודורוב לקראת המשחק בשבת נגד קריית שמונה. בהפועל ת"א רואים את המשחק הקרוב בתור זה שיביא את השינוי במועדון לפני היציאה לפגרת הנבחרות והשזרוע שתיארך כשלושה שבועות. אחרי הפגרה מצפים להפועל תל אביב שני משחקי יוקרה באצטדיון בלומפילד נגד בית"ר ירושלים ומיד אחריו הדרבי נגד מכבי תל אביב.

האחים ניסנוב. יצליחו לחלץ את הקבוצה שלהם מצרות? (עדי אבישי)
האחים ניסנוב. יצליחו לחלץ את הקבוצה שלהם מצרות? (עדי אבישי)

על פי גורמים במועדון, נושא מינוי משה סיני לתפקיד מקצועי עלה לפני כעשרה ימים ותפס תאוצה בימים האחרונים. אביהם של הבעלים איציק ושרון ניסנוב, ניסן ניסנוב ז"ל, היה מנהל הפועל תל אביב כשסיני החל לשחק במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי