במכבי חיפה החליטו: גרשון יטוס לבדיקה אצל רופא מומחה

רמי גרשון
רמי גרשון | ערן לוף

הירוקים מודאגים מפציעת הבלם בשרירי הבטן, אחרי שכבר חזר לאימונים ושוב התלונן על כאבים. וגם: בלבול מתלבט לגבי המערך נגד בית"ר ירושלים, שועה יהיה כשיר ואף עשוי לפתוח וארגוני האוהדים בהודעה לקהל

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה ינוחו היום (רביעי) וההכנות הרשמיות לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון יחלו רק מחר, כך שבמועדון עדיין עוסקים ב-1:2 הדרמטי על הפועל תל אביב ולא מסתירים את שביעות רצונם מכך שהשחקנים הראו אופי והשלימו מהפך במשחק שמראש הוגדר כ"מוקש", וסיפקו הוכחה נוספת לכך שהקבוצה תהיה העונה מתמודדת חזקה במאבק האליפות.

המאמן מרקו בלבול לא ערך אסיפה באימון השחרור אתמול, אבל החמיא לחלק מהשחקנים על ההקרבה ועל כך שלא ויתרו על הניצחון עד לשריקת הסיום. "ראיתי את הרצון העז שלכם לנצח", אמר המאמן לשחקניו. בלבול טרם החליט לגבי המערך עמו יעלה ביום ראשון ואילו שינויים יבצע בהרכב, אבל נראה כי הוא מתכוון לבצע לפחות שני שינויים כאשר עאיד חבשי עשוי לחזור למרכז ההגנה והתלבטות נוספת היא אם להחזיר את ירדן שועה להרכב על חשבונו של יאניק ווילדסחוט. שועה שהרגיש אתמול כאבים בשריר האחורי ויצא המאימון, אבל יהיה כשיר למשחק בתחילת השבוע.

אגב, כבר אתמול הודיע המועדון על כך שמעל 24,000 אוהדים הבטיחו את מקומם במשחק נגד בית"ר ירושלים והאצטדיון צפוי להתמלא עד אפס מקום. היום גם הוציאו ארגוני האוהדים הודעה לפיה יגיעו לאימון ביום שישי של הקבוצה: "אנחנו קוראים לכל אוהדי מכבי להגיע למתחם האימונים בכפר גלים, להחדיר את הטירוף שיש בכל אחד מאיתנו עמוק עמוק לשחקנים ולהבהיר להם שביום ראשון זה עד המוות".

בינתיים, במועדון מודאגים מהפציעה הארוכה של הבלם רמי גרשון בשרירי הבטן, שמנעה ממנו לשחק ולו משחק ליגה אחד העונה. הבלם, שחזר לאימונים מלאים לפני המשחק מול הפועל כפר סבא, שוב הרגיש כאבים וכעת הירוקים צפויים להטיסו למספר בדיקות אצל רופא מומחה. מי שצפוי לחזור אחרי הפגרה הוא סינטיהו סלליך שהחלים מקרע ברצועה הצולבת.


סלליך. מצפים לראותו על הדשא אחרי הפגרה (באדיבות מכבי חיפה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי