אלמוג כהן ורועי קהת אמורים לחזור להרכב נגד הפועל רעננה

רועי קהת
רועי קהת | אריאל שלום

השניים, שנעדרו מול ב"ש בשל הרחקה, צפויים לפתוח ב-11 של מכבי נתניה במשחק החשוב (שבת ב-18:30), אליו צפויה להגיע כמות גדולה של אוהדים. שחקנים בירכו את החלטת ההנהלה: "הקהל יעניק לנו דחיפה גדולה"

(גודל טקסט)
בעיצומו של משבר מקצועי גדול ואחרי חמישה הפסדי ליגה רצופים, מכבי נתניה ערכה הבוקר (רביעי) אימון ראשון בבת חפר, כאשר במתחם האימונים הקבוע של הקבוצה מתבצע שזרוע חורף.


שחקנים בקבוצה בירכו את החלטת ההנהלה, שהודיעה על מחיר אחיד של 40 ש"ח לכרטיס ליציע המזרחי במחזור הקרוב נגד הפועל רעננה (שבת ב-18:30): "זה צעד מבורך שיכול להעניק לנו דחיפה גדולה". מאז פורסם המחיר, אוהדים רבים הביעו בעניין וקראו להתאחד סביב הקבוצה במשחק הקרוב במטרה לסייע לשחקנים להוציא את מכבי נתניה לדרך חדשה.


הבשורה המעודדת מבחינה מקצועית הגיעה מכיוונים של מוחמד זבידאת, אביב אברהם ובורחה הררה, שחזרו לאימונים מלאים ועשויים להיכלל בסגל בקרב התחתית החשוב. בנוגע לזבידאת, המגן הימני החלים מפריקת הכתף, כאשר הררה סבל מרגישות בברך ואברהם מפגיעה בשריר הירך האחורי.


לקראת המשחק בשבת, דראפיץ' וברדה מתכננים להחזיר להרכב את הקפטן אלמוג כהן שישוב מהרחקה, כשגם רועי קהת, שנעדר מסיבה דומה בהפסד להפועל באר שבע, יחזור לסגל ועשוי לפתוח. 




צפוי לשוב ל-11 נגד רעננה. אלמוג כהן (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי