"אם הפועל הייתה בצמרת, לא בטוח שמינוי קלינגר היה אפשרי"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | עדי אבישי

אמיר ליובין, יו"ר המועדון בעבר, דיבר בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לשינוי על הקווים: "לקחו את המאמן הטוב ביותר שיש בשוק ולא מסתכלים על עברו". על הקהל: "רוצים קבוצה שתייצג את המועדון בכבוד"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
"אני לא בטוח שאם הקבוצה הייתה רצה בצמרת, היה אפשר להביא את ניר קלינגר". הדובר הוא אמיר ליובין, יו"ר הפועל תל אביב בעבר, שדיבר הערב (רביעי) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס למצב המורכב של הקבוצה.


על מינוי קלינגר וסיני: "אני מאוד מקווה שזה יצליח וחושב שזו החלטה נכונה. האחים ניסנוב לקחו על עצמם את הקטע המקצועי וברגע שזה לא צלח, הם הלכו על שינוי כיוון. משה הוא נציג הבעלים וניר הוא מאמן בעל ניסיון רב".


למה שהפעם זה כן יעבוד: "יש ויכוח, המינויים לא עוברים בצורה כזו חלקה. הקבוצה עם הגב לקיר, אז לקחו את המאמן הטוב ביותר שיש בשוק ולא מסתכלים על עברו. אני לא בטוח שאם היינו קבוצת צמרת, היה אפשר להביא אותו להפועל תל אביב. כמו בכל דבר בחיים, בספורט יש אמוציות ואי אפשר להיות שכלתני נטו. זו עובדה. צריך היה לעשות שינוי וזה קרה בעמדת המאמן, הרי את השחקנים אי אפשר להחליף".


המעורבות של הקהל: "האוהדים של הפועל תל אביב רוצים קבוצה שתנצח ותייצג את המועדון בכבוד. הם רוצים קבוצה טובה, לא מעבר לזה. דוקא כשאנחנו נלחמים על ירידה הם בדרך כלל מתעלים. כל התקופה שלנו בהפועל תל אביב, גם בזמנים הרעים וגם בזמן הטובי, האוהדים היו סוג של מצפן עבור המועדון וזו הפועל תל אביב, לטוב ולרע".


הסגל שעומד לרשות קלינגר וסיני: "אם הניסנובים לא יביאו חיזוק בינואר, אנחנו נהיה בבעיה קשה. אם הם יביאו על חשבון קיצוצים במקומות אחרים, זו גם תהיה בעיה קשה. בזמנו היינו במצב קשה בינואר תחת מוני הראל, אך הוא הביא שני זרים מצוינים מבולגריה וניצלנו הרבה בזכות זה שהם הגיעו ושינו משהו. אי אפשר להסתמך אך ורק על מזל, צריך לעשות משהו ואני מקווה שם יפתחו את הכיס".




 קלינגר וסיני. ליובין סבור שמדובר במינויים נכונים (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי