"אבא של מאור בוזגלו אמר לי שהוא חלש מאוד, אז מה אני אגיד?"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | עדי אבישי

ג'ימי טורק, כוכב הפועל תל אביב בעבר, דיבר בתוכנית הספורט של 103FM: "כל מי שעבר ליד בלומפילד הצטרף לקבוצה, התוצאות בהתאם. אי אפשר להפוך סוסיתא לקאדילק". וגם: המינויים של סיני וקלינגר

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
ג'ימי טורק, כוכב הפועל תל אביב בעבר ופרשן בספורט1 כיום, דיבר הערב (רביעי) בתוכנית הספורט של 103FM ושמר על איפוק בכל הנוגע לשינויים האחרונים שבוצעו במועדון האדום.


האם הפועל תל אביב תצא לדרך חדשה תחת הצוות החדש: "נראה לי שמה שהיה ימשיך להיות. זה מובן שהיו צריכים לשלוח את ניסו הביתה, אבל אני לא חושב שהקהל יקבל את המינויים בשלום. קלינגר לא הגיע מהצד הנכון. מעבר לזה, כל המערכת לא יציבה. זה שילוב, השחקנים לא מספיק טובים – יש הרבה שאין להם מקום במועדון. כל הניהול עובד הפוך על הפוך. נדבר עוד חודשיים-שלושה, אתם תיראו שיהיה בלאגן ולא יהיה טוב. אני לא רואה איך המצב יכול להשתפר. אני יכול לומר לכם את התירוצים שיהיו להם בעוד שלושה חודשים".


על משה סיני: "הוא לא יכול להצליח בתפקיד הזה ואני חושב שזו בעיה. מה זה נציג הבעלים? אני לא מאמין שקלינגר יסכים שסיני יקבע לו מי ישחק ומי לא. זה לא מתכון שהולך להיות טוב ואני לא מאמין שזה ישתפר. כמה שחקנים הם יביאו? הם יכולים להביא שחקנים? אתה שחקן עכשיו, אני אומר לך בוא להפועל תל אביב – אתה תגיע? הבעיה בהפועל תל אביב היא שכל מי שעבר במקרה ליד בלומפילד, הכניסו אותו לקבוצה והתוצאות בהתאם".


הבאתו של מאור בוזגלו: "הפועל תל אביב צריכה שחקנים חזקים ובריאים, הם הביאו אותו בתור שחקן שאמור להוביל. אתמול הייתי עם אבא שלו והוא אמר שמאור חלש מאוד, אז מה אני אגיד?"



ההפסד למכבי חיפה: "בדקה ה-55 כבר התחילו לשחק על זמן: זה נתפס לו שריר והשני נשכב על הרצפה. אתה שואל את עצמך 'מה הם עושים באימונים'. אגיד לך את האמת, צריך לשאול את מי שבנה את הקבוצה הזו ולא אותי. יש בהפועל תל אביב מלא שחקנים שהם כמו סוסיתא, אי אפשר להפוך אותם פתאום לקאדילק. אם לא יעשו שינויים גדולים במצבת השחקנים בחודש בינואר, הקבוצה בדרך לירידת ליגה. אני לא רוצה לפגוע, אבל חלק משחקנים לא מתאימים להפועל תל אביב". 


 לא ראויים ללבוש אדום? שחקני הפועל תל אביב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי