רוני לוי ערך אסיפה נוספת, שחקנים: "מבינים את הביקורת"

רוני לוי
רוני לוי | יונתן זינדל/פלאש 90

בבית"ר ירושלים הגיבו לידיעה שפורסמה בספורט1, המאמן מבקש לשים דגש על ניצול המצבים ("עדיף לתקן עכשיו"). גרסיה ופלומין שבו לאימונים מלאים לקראת מכבי חיפה בראשון, הצרפתי מתורגל לסירוגין עם רוטמן ואדרי

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנות לקראת המשחק ביום ראשון מול מכבי חיפה, כשברקע ישנה בשורה מעודדת אחת מכיוונו של פרדי פלומיין. הקשר ערך אתמול (רביעי) אימון מלא והבהיר לצוות המקצועי כי הוא מעריך שיוכל לשחק. לפחות על פי האימון אתמול, מלבד גדי קינדה המוצהב אף שחקן סגל לא ייעדר. שלומי אזולאי התאמן, ליוואי גרסיה שערך שלשום אימון ריצה, ומלכתחילה היה ברור כי יהיה כשיר, ערך אימון מלא.

לוי ערך אתמול אסיפה נוספת שהתמקדה במשחק מול הפועל כפר סבא. אחרי האסיפה שלשום בה ביקר את השחקנים, כעת הוא שם דגש על ההתנהלות של הקבוצה בדקות הסיום ובעיקר בניצול המצבים. "לא יכול להיות שנגיע לכל כך הרבה מצבים ולא נבקיע. יש קצת חוסר ריכוז מול השער, אבל אנחנו מצליחים לנצח במחזורים האחרונים ועדיף לתקן עכשיו", אמרו במועדון.

שחקנים בקבוצה הגיבו לאספה שערך שלשום המאמן, כפי שפרסמנו בספורט1, במהלכה הטיח בהם ביקורת: "אפשר להבין את הביקורת שלו. נכון שניצחנו חמישה משחקים ויש התקדמות, אבל תוך כדי משחק אפשר לזהות מגמות של חוסר ריכוז מול השער וקלות דעת אחרי השער שספגנו נגד כפר סבא. עדיף שנתגבר על העניין הזה עכשיו מאשר אחרי שנאבד נקודות".


השחקנים מבינים את הביקורת שהטיח. לוי (דני מרון)

"הייתי מרוצה מהתוצאה, כי הייתם סבלניים, אמרתי לכם במחצית שתשמרו על הכדור וגול יגיע, בדקה ה-60, ה-70 ואפילו ה-80", אמר לוי באסיפה שלשום. "אני מרוצה מהסבלנות שהפגנתם, אבל מצד שני אתם צריכים לשפר את ניצול המצבים. אתם צריכים למנוע את המעברים שהיו לקראת הסוף. תקפנו עם כל הקבוצה וזה היה נראה קצת מלחיץ".

ההתלבטות של לוי נוגעת לקשר השמאלי (אדרי, רוטמן ופלומיין, בתנאי שאכן יהיה כשיר, מתחרים על עמדה אחת). טל בן חיים ואור זהבי מתחרים על מקום אחד במרכז ההגנה.


זהבי. החמיץ משחק עקב מחלה וכעת התחרות גדלה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי