מאבוקה: "בית"ר טובה, אבל במגרש שלנו אנחנו באים לנצח"

ארנסט מאבוקה
ארנסט מאבוקה | דני מרון

מכבי חיפה תשוב לאימונים ותעלה הילוך בהכנותיה למשחק ביום ראשון נגד הירושלמים, שצפוי להיערך לעיני כ-30 אלף צופים. בלבול מתלבט לגבי המערך, המגן התראיין לאתר הרשמי: "אנחנו בכושר טוב"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

קשה שלא להרגיש את ההתרגשות בכרמל, שלא לומר אפילו את הטירוף. אוהדי מכבי חיפה מתנפלים על הכרטיסים למשחק ביום ראשון מול בית"ר ירושלים וכבר עתה די ברור שהאצטדיון הולך להיות מלא, אחרי שהירושלמים רכשו את כל הכרטיסים שהקצו לטובתם ועבור הקהל הירוק נותרו כ-1,200 כרטיסים אחרונים בלבד, כך שמעל 25 אלף צופים כבר הבטיחו את מקומם ב"סמי עופר" בתחילת השבוע הבא. "מדובר בטירוף שזכור בעונות האליפות", הודו במועדון ואמרו שהם מצפים להגעת האוהדים מחר (שישי) לאימון, בהתאם לבקשת ארגוני האוהדים.

לאחר מנוחה לה זכו אתמול, היום יחזרו השחקנים לאימונים וכמובן יתחילו רשמית בהכנות למשחק. המאמן מרקו בלבול שוב מתלבט לגבי המערך, כפי שקרה גם בשבוע שעבר לפני המשחק מול הפועל תל אביב, כך שבהתקפה מתמודדים על חולצת ההרכב ירדן שועה ויאניק ווילדסחוט. כידוע, שועה אומנם לא סיים את אימון השחרור ביום שלישי, אבל החלוץ צפוי להיות כשיר למשחק מול בית"ר.

מי שלבטח יפתח במשחק הוא המגן ארנסט מאבוקה, שהצטיין מול הפועל תל אביב גם בזכות השער שהציל על סף סיום המחצית הראשונה וגם בזכות שער הניצחון שכבש בתוספת הזמן. מאבוקה אמר לאתר הרשמי: "האמנתי שננצח את הפועל. ניסיתי לבעוט ואני שמח שהצלחתי להבקיע. הייתה אווירה מדהימה במשחק והיה כיף להבקיע מול הקהל שלנו. אני חושב שהשנה יש לנו מוטיבציה מיוחדת מתחילת העונה ונכון שביתר ירושלים קבוצה טובה, אבל גם אנחנו בכושר טוב ואם נשחק את המשחק הרגיל שלנו, במגרש שלנו ומול הקהל שלנו, אז אנחנו ננצח".


מאבוקה. "כיף להבקיע מול הקהל שלנו" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי