מועדי מחזורים 15-17 פורסמו, חיפה תארח את האלופה בשני

דור מיכה, דולב חזיזה
דור מיכה, דולב חזיזה | דני מרון

המנהלת פרסמה את התאריכים המדויקים. הדרבי של הכרמל, במחזור אמצע השבוע, ייערך ביום שלישי. במחזור ה-17 יארחו הירוקים את הצהובים בסמי עופר במשחק המרכזי. במקביל, הפועל ת"א תפגוש את הפועל ב"ש

(גודל טקסט)

פיתחו יומנים. מנהלת הליגה פרסמה היום (חמישי) את המועד המדויק של מחזורים 15 עד 17 בליגת העל. גולת הכותרת היא המחזור ה-17 שכולל שני משחקים גדולים. מכבי חיפה תארח את האלופה מכבי תל אביב ביום שני בסמי עופר בתאריך ה-6 בינואר, כשכזכור בסיבוב הזה ניצחו הצהובים בזכות שער עצמי, ובמקביל תארח הפועל תל אביב את הפועל באר שבע באצטדיון בלומפילד (5.1, יום ראשון, שידור ישיר בספורט1) ותקווה לנקום על התבוסה 3:0 באצטדיון טוטו טרנר.


 

מחזור 15 הוא מחזור אמצע שבוע, והמשחק המסקרן יהיה הדרבי החיפאי כשמכבי חיפה תארח את הפועל חיפה ביום שלישי 24.12. עוד משחק מרתק יהיה הדרבי הקטן של תל אביב בין בני יהודה למכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד (24.12, יום שלישי, שידור ישיר בספורט4). ביום רביעי תארח בית"ר ירושלים את הפועל רעננה שהנחילה לה הפסד בכורה העונה במחזור השני (שידור ישיר בספורט4)

 

במחזור ה-16 תפגוש מכבי תל אביב את הפועל כפר סבא במשחק המוקדם של יום שבת (28.12, שידור ישיר בספורט4), מכבי חיפה תתארח אצל עירוני קריית שמונה (17:30, שידור ישיר בספורט4) והצלע השלישית במאבק האליפות, הפועל ב"ש, תארח את מ.ס אשדוד (19:50, שידור ישיר בספורט4). במשחק המרכזי תפגוש הפועל חיפה את בית"ר ירושלים ביום שני במשחק האחרון של שנת 2019. עוד במחזור, קרב תחתית בין העולה החדשה סקציה נס ציונה לבין הפועל ת"א. בשחזור גמר הגביע, תפגוש מכבי נתניה את בני יהודה ביום ראשון.












מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי