איביץ': "95% מהסגל כשיר, רוצים לצאת לפגרה עם ניצחון"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אודי ציטיאט

מאמן מכבי תל אביב לקראת הפועל חיפה: "משחק חשוב מאוד, מול יריבה שהראתה הרבה איכויות העונה". מטרות: "היו לנו תוצאות רעות לפני הפגרה האחרונה". גלזר: "מכבי חיפה וב"ש עושות את הליגה מעניינת יותר"

(גודל טקסט)

אחרי רצף של שלושה ניצחונות ליגה ועם מאזן נקי מספיגות, מכבי תל אביב תארח הפועל חיפה (שבת ב-19:35, ישיר בספורט4) במסגרת המחזור העשירי ותקווה לצאת לפגרת הנבחרות עם שלוש נקודות לעיני כ-25,000 אוהדים שצפויים להגיע לאצטדיון בלומפילד. ולידמיר איביץ', שצפוי להמשיך בהרכב עם אייל גולסה שפתח לראשונה מזה שנה ב-0:2 על הפועל רעננה, דיבר במסיבת העיתונאים המסורתית והתייחס בין היתר גם למצבת הפצועים וליכולת שמציגה קבוצתו.

איביץ' בפתיחת דבריו: "המשחק הקרוב חשוב מאוד, כמו כל משחק. אנחנו מתמודדים נגד יריבה קשה מאוד. הפועל חיפה יריבה משחקת בצורה קשוחה מאוד והציגה כדורגל טוב מאוד העונה, ניצחה במשחקים והראתה יכולות טובות בהגנה ובהתקפה".

"היא יודעת לשחק בכמה שיטות משחק מסוכנות. אנחנו נהיה חייבים להיות מוכנים להכל, ולדעת מה אנחנו צריכים לעשות כדי לנצח. כולם במכבי ת"א מרוכזים במשחק הקרוב בגלל פגרת הנבחרות שמגיעה. בפעם הקודמת, יצאנו לפגרה עם תוצאות לא טובות, ובגלל זה אנחנו לא רוצים לחזור על זה פעם נוספת".

איביץ'.
איביץ'. "נהיה חייבים להתכונן להכל" (אודי ציטיאט)

המאמן הסרבי סיכם: "אנחנו חושבים רק על עצמינו ולא מסתכלים על קבוצות אחרות בצמרת. אנחנו חייבים לעבוד קשה ולהתכונן לכל משחק ומשחק, בכל פעם. חלק מהשחקנים בסגל עדיין מתאוששים מפציעות, אבל רובם חזרו. אלירן עטר חוזר אחרי שבועיים. אני יכול כרגע להשתמש ב-95% מהסגל שלי".

דן גלזר, שזכה למחמאות רבות בשבועות האחרונים התייצב לצד מאמנו וסיפר: "הכי חשוב איך נגיע למשחק, פחות מעניין אותי איך נקבל את הפועל חיפה. מכבי חיפה והפועל באר שבע? בהחלט עושות את הליגה יותר מעניינת".

"אנחנו מכוונים להמשיך את המומנטום החיובי שלנו. יודעים שמצפה לנו משחק קשה מאוד. אני לא רוצה כרגע להתייחס לנבחרת ישראל, היא תקבל את הזמן שלה בקרוב. אני רוצה לקחת חלק במשחקיה הקרובים. יש במכבי תל אביב הרבה שחקנים מסוכנים, עם יכולת בעיטה טובה. הדבר הכי חשוב שלנו היא העובדה שאנחנו מגיעים להרבה מצבי הבקעה במשחקים".

גלזר.

גלזר. " מכבי חיפה והפועל באר שבע גורמות לליגה להיות מעניינת" (אריאל שלום)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי