קורצקי: "חייבים לנצח", החלטה לגבי מתיאוס תתקבל בשישי

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | סוכנות ג'יני‎

רעננה לחוצה לקראת קרב התחתית נגד נתניה בשבת לאחר שלא ניצחה כבר שבעה מחזורים. במועדון ערכו שיחות אישיות עם אנסה וגאנם. המאמן: "משחק קשה". חמישה שחקנים זומנו לסגל הנבחרת הצעירה: "גאווה גדולה"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה תפגוש ביום שבת (18:30) את מכבי נתניה במשחק תחתית חשוב מאוד. הקבוצה של מנחם קורצקי, שלא ניצחה מאז המחזור השני אז גברה 1:2 על בית"ר ירושלים, מדורגת במקום ה-12 בטבלה בשוויון נקודות עם יריבתה, כשרק הפרש שערים מפריד בינה לבין הקו האדום. רק מחר (שישי) יוכלו במועדון לדעת האם הבלם דויד מתיאוס יהיה כשיר למשחק.

הצוות המקצועי של רעננה קיים שיחות אישיות עם החלוצים יוג'ין אנסה וקייס גאנם שאיבדו את הביטחון לאחרונה, כדי לעודד אותם. הקשר יא יא קונה שהצטיין כמחליף נגד מכבי תל אביב עשוי לקבל מקום בהרכב או לכל הפחות ישולב ביותר דקות משחק.

קורצקי אמר: "לקחנו הרבה דברים חיוביים מהמשחק נגד מכבי תל אביב בשבת. היו לנו הרבה דקות טובות שנתנו לנו ביטחון להמשך הדרך. נכון שמבחינת צבירת הנקודות אנחנו עדיין לא שם, ואנחנו לא מרוצים מזה ואנחנו לא מסתירים זאת – אבל יחד עם זאת אנחנו נותנים הרבה ביטחון ואמונה לשחקנים. ביטחון שבסופו של דבר הדברים ישתנו לטובה ונחזיר את הנקודות שהלכו איבוד".


יוג'ין אנסה. במועדון ערכו שיחות אישיות עם החלוץ (דני מרון)

על המשחק הקרוב: "אנחנו יודעים שמצפה לנו משחק קשה מאוד, משחק חשוב לשתי הקבוצות. נתניה קבוצה שציפתה להיות במקומות אחרים אבל היא בדירוג זהה לשלנו. עלינו לדאוג לעצמנו, לבוא מוכנים למשחק כי מבחינתנו זה המשחק הכי חשוב העונה. אנחנו חייבים לצבור את הביטחון ולנצח".

ירדן כהן התייחס אף הוא למשחק: "ללא ספק, ההפסד למכבי תל אביב היה הפסד מאכזב, במיוחד לאחר המחצית השנייה הטוב שלנו, אך הצוות המקצועי דאג להרים אותנו במטרה שניקח את הדברים החיוביים מהמשחק וזה מה שעשינו. אני בטוח שהתוצאות יגיעו בהמשך. ביום שבת מצפה לנו משחק חשוב במיוחד ואנחנו מתכוננים בשיא הרצינות. מדובר בקבוצה טובה מאוד שאיכשהו מדורגת בתחתית אבל אנחנו באים לנצח".

בינתיים, בקבוצה יכולים להתעודד מכך שלא פחות חמישה שחקנים זומנו לסגל הנבחרת הצעירה, יותר מאשר בכל קבוצה אחרת. מנכ"ל המועדון גיל קופר גאה: "אנחנו גאים בשחקני הקבוצה ובמחלקת הנוער של המועדון שלא מפסיקה לייצר שחקנים שיהיו בעתיד, כך אני מקווה, חוד החנית של הנבחרת הבוגרת.  חמישה שחקנים של הפועל רעננה בסגל הנבחרת הצעירה זו תעודת כבוד למועדון, למאמן מנחם קורצקי ולצוות האימון שלא שוקטים על השמרים וממשיכים לטפח את הכישרונות הצעירים של ישראל".



ירדן כהן. "הצוות המקצועי דאג להרים אותנו" (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי