סילבס צפוי לעלות עם שלושה בלמים נגד מכבי תל אביב

חיים סילבס
חיים סילבס | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל חיפה צפוי לחזור לשיטה שהניבה לו נקודות בדרבי ונגד בית"ר ירושלים, אך רוב ההרכב שניצח את ק"ש ימשיך. אלמוג בוזגלו ימתין על הספסל, בקבוצה ממליצים לו לעבור ניתוח כדי לסיים עם הפציעה בכתף

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה תצא מחר שבת (שבת, 19:35, שידור ישיר בספורט4) למשחק החוץ נגד מכבי תל אביב במטרה להיות זו שתבקיע את השער הראשון העונה לרשת של הצהובים ואולי אף אחד להנחיל הפסד ראשון לאלופה. כדי להחדיר אמונה בשחקניו, המאמן חיים סילבס דיבר על כך שהאדומים-שחורים כבר השיגו השנה נקודות נגד קבוצות גדולות ואיכותיות מהם, עם תיקו נגד מכבי חיפה וניצחון על בית"ר ירושלים בטדי. "אסור לאף אחד לזלזל בהפועל חיפה, אבל אנחנו צריכים להיות מרוכזים לאורך כל דקות המשחק", אמר סילבס.

בדומה למפגשים הקודמים עם יריבות עדיפות, גם הפעם המאמן מתכוון לעלות במערך של שלושה בלמים, זאת למרות שגם גיא משפתי וגם ניקולה גולאן הפצועים ייעדרו מהמשחק. לירן סרדל צפוי לפתוח במרכז ההגנה, יחד עם ניסו קפילוטו ובן והבה, כאשר האחרון אמנם לא היה כשיר באופן מלא באימונים השבוע, אך כן יגיע בכשירות מלאה למשחק. גל אראל ימשיך ימשיך לקבל קרדיט בקישור, בעוד נס זמיר ועדן בן בסט יעלו בחלק הקדמי.

אלמוג בוזגלו יחכה להזדמנות שלו על הספסל, לאחר שהתאושש מפריקת הכתף שלו במשחק נגד קריית שמונה. בשבוע הבא יחליט הקשר האם לעבור ניתוח בכתפו, כשבמקרה כזה הוא ייאלץ להיעדר מהמגרשים כחודשיים, או לחילופין לדחות את ההליך הכירורגי עד לסיום העונה. בהפועל חיפה ממליצים לקשר שלא להמתין עם הניתוח, כדי שיוכל לשים מאחוריו את הפציעה שהטרידה אותו כבר מספר פעמים מתחילת העונה.

הרכב משוער: יסמין בוריץ', דור מלול, ניסו קפילוטו, בן והבה, לירן סרדל, אלי בלילתי, ג'וניור דה סילבה, גל אראל, גידי קניוק, עדן בן בסט, נס זמיר.

אלמוג בוזגלו. יחליט לעבור ניתוח? (מאור אלקסלסי)אלמוג בוזגלו. יחליט לעבור ניתוח? (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי