רפואה וק"ש בטירוף: "הפועל ת"א זה לא עוד משחק עבורו"

קובי רפואה
קובי רפואה. יודע שהוא חייב לנצח | מאור אלקסלסי

הצפוניים יארחו בשבת (14:40, ישיר בספורט4) את האקסית של מאמנם החדש: "מודעים לכמה המשחק קריטי עבורו, מקווים שנביא למגרש את מה שהוא העביר לנו" . בן שמעון עשוי לפתוח, כמו גם אדני וגולן. מורגן יסופסל

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה תארח מחר (שבת) את הפועל תל אביב (14:40, ישיר בספורט4) לקרב תחתית סוער מאוד בליגה העל, כשבקרב הצפוניים נרשמה דריכות שיא למשחק במהלך אימוני השבוע.

לאחר ההפסד בשבוע שעבר נגד הפועל חיפה, המאמן קובי רפואה זעם של שחקניו וציין כי הם משחקים בצורה "רכה". מעבר לחשיבות הניצחון בניסיון של קבוצתו לברוח מהחלק התחתון, עבור רפואה מדובר במשחק חשוב לאחר שאימן אשתקד את היריבה, פוטר פעמיים ועזב בטונים צורמים מאוד.

כמו אנשי המועדון, גם בקרב שחקני הסגל מודעים לכך שזה לא עוד משחק עבור מאמנם: "מודעים להכל. הרגשנו את כל זה במהלך השבוע. היה טירוף גדול מאוד באימונים ואני מקווה שנצליח להביא את זה גם למגרש" נמסר משחק מהקבוצה.

רפואה. לא היה מרומה משחקניו בשבוע שעבר (סוכנות ג'יני)
רפואה. לא היה מרומה משחקניו בשבוע שעבר (סוכנות ג'יני)

רפואה מסר בעצמו: "מכבדים כל קבוצה, אך יש לנו את המטרות שלנו. רק בהן אנחנו עוסקים ובזה מתמקדים. צפוי לנו משחק קשה מאוד. הפועל ת"א השנה היא קבוצה שקשה לשחק נגדה ונעשה הכל כדי להגיע מוכנים בצורה הכי טובה". 

בק"ש מאמינים כי בעקבות הגעתם של האדומים צפונה, קהל גדול עשוי לבוא ולמלא כמעט לגמרי את יציעי האצטדיון העירוני בעיר. מבחינה מקצועית, כמה שינויים עשויים להתרחש ב-11 של המארחים. המגן זיו מורגן צפוי לפתוח בספסל, כשאמיר בן שמעון יקבל את חולצת ההרכב. ג'יימס אדני נמצא גם הוא בתמונת ההרכב, כמו גם שי גולן. 

הרכב משוער: דג'וזאס ברטקוס, סמואל בראון, מרקוס דיניז, עידן נחמיאס, אמיר בן שמעון, עדן קארצב, עומר לקאו, שי גולן, איסמעיל ריאן, ג'יימס אדני וקיליאן שרידן.

שחקני ק
שחקני ק"ש. "היה טירוף במהלך השבוע, מרגישים שזה לא עוד משחק" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי