עידן שמש עשוי לפתוח בחוד, קורצקי: "באים לנצח בנתניה"

עידן שמש ושחקני רעננה
עידן שמש ושחקני רעננה | סוכנות ג'יני

לקראת קרב התחתית, ייתכן כי החלוץ יחליף את יוג'ין אנסה המאכזב בחלק הקדמי. במועדון מבינים: "הליגה בורחת, רוצים לצאת לפגרה עם ניצחון". החלטה האם לשתף את מתיאוס - בסמוך למועד המשחק

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה תנסה לקטוע רצף של שבעה מחזורים ללא ניצחון כשתעלה מחר (שבת, 18:30) לקרב תחתית לוהט, נגד מכבי נתניה בחוץ. מנחם קורצקי ושחקניו השיגו שש נקודות בלבד עד כה ומאז ה-1:2 על בית"ר ירושלים במחזור השני, הם לא סיימו אף משחק בליגה עם שלוש נקודות. "ליגת העל בורחת לנו והקבוצה נמצאת בסמוך לקו האדום. האמנו שנהיה במקום גבוה יותר בטבלה ולא ניאבק נגד הירידה פעם נוספת. אנחנו רוצים לצאת לפגרה עם ניצחון ומאמינים בצוות המקצועי ובשחקנים", אמר גורם במועדון.

בקבוצה מהשרון, שהפסידה 2:0 למכבי תל אביב בשבת האחרונה, לוקחים מאותו משחק את היכולת הטובה במחצית השנייה, שבה הפעילו לחץ על האלופה והחטיאו מספר מצבים טובים. קורצקי תרגל את ההתקפה באימונים ועבד על יציאה מהירה קדימה, כשעיקר תשומת הלב הופנתה לחלוצים יוג'ין אנסה וקייס גאנם, אשר על פי שחקנים בקבוצה זקוקים לשער שיחזיר להם את הביטחון.

עידן שמש תורגל בחלק הקדמי והוא עשוי לקבל הזדמנות בהרכב הפותח, או להיות משותף לדקות ארוכות כמחליף. מי שייעדר מהמשחק הוא הקשר אביחי ידין, שפצוע בצלעות ולא שיחק גם נגד מכבי תל אביב. הבלם דויד מתיאוס מתאושש ממתיחה קלה בשריר הירך וההחלטה האם לשתף אותו תתקבל בסמוך למועד המשחק. קורצקי: "אנחנו מתכוננים בשיא הרצינות למכבי נתניה. זו קבוצה טובה שנמצאת באותה מיקום כמונו, אבל אנחנו באים לנצח".

הרכב משוער: אסף צור, עדי נמני, עידו לוי, שון קלימקין, בן בנימין (דויד מתיאוס), ירדן כהן, בן סביר (יא יא קונה), דיווין נאה, אור דסה, עידן שמש (יוג'ין אנסה), קייס גאנם.


יאבד את מקומו בהרכב? אנסה (סוכנות ג'יני)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי