פוקס עשוי לערוך בכורה בהרכב מכבי חיפה, אזלו כל הכרטיסים למשחק

ז'אנדו פוקס
ז'אנדו פוקס | מאור אלקסלסי

בלבול שוקל לעלות עם הקשר במרכז השדה בראשון נגד הירושלמים, בכרמל ביקרו את המאמן שלא עשה זאת קודם: "הוא זר איכותי ולא היה קורה כלום אם הוא היה עולה במקום לביא או אשכנזי". האצטדיון יהיה מלא

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במקביל לאימון הבוקר של מכבי חיפה, לעיני מאות אוהדים שהגיעו לתמוך, הודיעו הירוקים שאזלו כל הכרטיסים לקראת המשחק הגדול ביום ראשון (20:15) באצטדיון "סמי עופר" נגד בית"ר ירושלים. אחרי שהאוהדים הצהובים-שחורים חטפו את הכרטיסים שהקצו להם, בכרמל מורגשת תכונה גדולה הרבה יותר והאצטדיון יהיה מלא עד אפס מקום וכאמור הבוקר (שישי) ארגוני האוהדים של מכבי חיפה הגיעו בהמוניהם לאימון הקבוצה במטרה לתמוך בשחקנים.

המאמן מרקו בלבול עדיין מתלבט את מי מהבלמים להציב לצדו של טרנט סיינסבורי ובהחלט קיימת האפשרות שלהרכב ישוב עאיד חבשי, שבמשחק הניצחון בבלומפילד על הפועל תל אביב ישב על הספסל וראה את עופרי ארד מצוות במרכז ההגנה. גם במרכז השדה נשקלת האפשרות לבצע שינוי, כשז'אנדו פוקס נמצא בתוכניות וייתכן שיפתח לראשונה בהרכב מאז הגיע בקיץ, עד כה רק רשם שתי הופעות כמחליף, ואם אכן יעלה הוא ישחק לצד נטע לביא ויובל אשכנזי.

"מדובר בזר איכותי שהוכיח את עצמו באימונים ולא היה קורה כלום אם היה מחליף באחד המשחקים העונה את נטע לביא או יובל אשכנזי", אמרו במועדון כביקורת על בלבול שעדיין לא העניק לו יותר מ-15 דקות רצופות על כר הדשא. בלבול עצמו ערך אתמול אסיפה לשחקניו ודיבר על השגיאות שלהם במשחק מול הפועל תל אביב והוא צפוי לערוך אסיפה נוספת עד המשחק נגד בית"ר ירושלים.


יגיעו בהמוניהם גם לאימון הבוקר. אוהדי מכבי חיפה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי