דוטארי עשוי לחזור להרכב, שטיין ומאזו זכו למחמאות

איתי עוזרי, פרנסיסקו דוטארי
איתי עוזרי, פרנסיסקו דוטארי | עדי אבישי

נס ציונה מתכוננת לבאר שבע, תורג'מן שוקל להצמיד את הבלם לבן שהר. בקבוצה מרוצים משיתוף הפעולה בין החלוצים, אך מנסים להבין את הירידה ביכולת של סאבין לילאי. המאמן: "היריבה טובה ומאומנת, דרוש ריכוז שיא"

(גודל טקסט)

סקציה נס ציונה, שעדיין לא השיגה ניצחון מאז שחזרה לליגת העל ושקועה במקום האחרון עם ארבע נקודות בלבד, תארח מחר (שבת, שידור ישיר בספורט4 החל מ-17:10) את הפועל באר שבע באצטדיון המושבה, כאשר עד כה נמכרו 1200 כרטיסים לאוהדים מבירת הנגב והצפי הוא ל-2500 כאלה במשחק, בנוסף לאלף נוספים של העולה החדשה.

"התיקו 2:2 שהשגנו באשדוד במחזור הקודם מעודד מאוד", אמר גורם במועדון, "השחקנים עובדים קשה באימונים ומתחברים מקצועית". המאמן עמיר תורג'מן הוסיף: "מצפה לנו משחק קשה מאוד נגד יריבה טובה ומאומנת. אנחנו צריכים להגיע בשיא הריכוז כדי לעשות את העבודה, רוצים להמשיך להתקדם כקבוצה. ללא ספק יהיה משחק קשה, אבל נגיע מוכנים אליו".

המאמן מתכנן לפתוח עם אותו הרכב ששיחק נגד אשדוד ובוחן שינוי אפשרי אחד: החזרת הבלם פרנסיסקו דוטארי ל-11 במטרה להצמיד אותו למלך שערי הליגה בן שהר, שמהווה סכנה בתוך הרחבה ובכדורי הגובה.


"צריכים להגיע בשיא הריכוז". תורג'מן (לירון מולדובן)

הצוות המקצועי ערך שיחות אישיות עם השחקנים וניסה להבין בין השאר את הנפילה ביכולת של סאבין לילאי. אופיר מזרחי אמור לקבל מנת דקות גדולה כמחליף, לאחר שהתאושש מפציעה ממושכת. בצוות המקצועי שוקלים לצרף לסגל את הקשר דור גלילי, ששב משיקום באיטליה, שם עבר ניתוח בברכו. גלילי עבר בבקרה התקציבית ומוכיח יכולת טובה באימונים.

מי שזכו למחמאות בקבוצה על יכולתם ועל שיתוף הפעולה ביניהם, הם החלוצים רז שטיין ומוסא מאזו. בנס ציונה מאמינים כי השניים ימשיכו להבקיע ולבשל שערים, יחד עם שיא אליאס.

הרכב משוער: עומרי גלזר, רומריק אטו, דריס ויטנס, איתי עוזרי, פרנסיסקו דוטארי (נועם כהן), רז נחמיאס, סאבין לילאי, סיהאו טוראי, שי אליאס, רז שטיין, מוסא מאזו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי