ספירובסקי לא צפוי לשחק נגד ק"ש, אינברום ישוב לקישור

סטפן ספירובסקי
סטפן ספירובסקי | דני מרון

קלינגר ושחקניו יסיימו את הכנותיהם לקרב התחתית בבית מלון במטולה, המקדוני שוב לא הצליח להשלים אימון מלא (שבת, 14:40 בספורט4). קמארה ישוב לחוד הפועל ת"א לאחר פציעותיהם של דמארי והירש שגמר את העונה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב יצאה למטולה ושם תקיים את ההכנות האחרונות למשחק נגד הפועל קריית שמונה – מפגש מול האקס קובי רפואה, שכידוע יהיה הופעת הבכורה של ניר קלינגר כמאמן האדומים (החל מ-14:40, ישיר בספורט4).

בהפועל תל אביב, גם בשל העובדה שהם במרחק נקודה אחת בלבד מהקו האדום, מנסים כמה שיותר שלא להתייחס לעובדה שמדובר במשחק מול קובי רפואה בשבוע בו הם פיטרו את ניסו אביטן וגם מבקשים מהשחקנים להתמקד אך ורק ביריבה, בידיעה שאחרי המפגש בקריית שמונה, מיד עם סיום פגרת הנבחרות והשזרוע, הם יפגשו בבלומפילד את בית"ר ירושלים ומיד אחר כך את היריבה העירונית מכבי תל אביב.

"לא עוסקים בשום דבר מלבד המשחק נגד קריית שמונה", הבהיר גם המאמן ניר קלינגר, "עד חלון ההעברות בינואר יש עוד משחקים רבים. אתם תראו שתהיה להפועל תל אביב קבוצה מחויבת שתיתן הכול על המגרש". יש לציין שלאחר שינוי המדיניות בימיו האחרונים של ניסו אביטן כמאמן הקבוצה, כעת השחקנים חזרו להתנהלות הרגילה שקדמה להחלטה למנוע מהשחקנים ארוחות בוקר וצהריים במהלך האימונים והסדר חזר למתחם חודורוב.


הסדר חזר למתחם חודורוב. בוזגלו באימון (אודי ציטיאט)

נושא שיצא משליטה הוא מכת הפציעות במתחם חודורוב, לאחר שלרשימה נכנסו אתמול צמד החלוצים עומר דמארי ושחר הירש. האחרון סובל מקרע מלא ברצועה ולמעשה סיים את העונה, ובקבוצה יצטרכו לשקול אם להאריך את חוזהו שמסתיים בקיץ או שמא לסיים את ההתקשרות כשהוא על סף חזרה מפציעה קשה.

מלבדם ייעדרו גם עמנואל בואטנג, וכן הקשר הצפון מקדוני סטפן ספירובסקי, שערך אימונים חלקיים בימים האחרונים וגם היום לא הצליח להשלים אימון מלא ולא מתוכנן לפתוח כל עוד לא יהיו התפתחויות של הרגע האחרון, חרף המאמצים שלו להתאושש ולעזור לקבוצה. להרכב הפותח יחזור אור אינברום שאמור למלא את מקומו של ספירובסקי וגם החלוץ דמבה קמארה התאושש מפגיעה בקרסול ויחזור לחוד. ניר לקס סיים לרצות עונש השעיה ויתפוס את מקומו של שי אייזן הצעיר.

הרכב משוער: יואב ג'ראפי , איאד אבו עביד (עידן כהן), אוראל דגני, רז שלמה, מרווין פירסמן, ניר לקס, אור אינברום, רז כהן (פרנסיס קיירמה), עומרי אלטמן, מאור בוזגלו, דמבה קמארה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי