התלבטות של הרגע האחרון: מי יפתח לצד מיגל ויטור?

מיגל ויטור
מיגל ויטור | דני מרון

הפועל באר שבע סיימה את הכנותיה למפגש הקצוות מול סקציה נס ציונה (שבת, 17:10 בספורט4), בכר הזכיר לשחקניו את התבוסה שנחלו על ידי העולה החדשה במשחק אימון. טאהא עשוי לנוח, האסלביינק ישוב להרכב?

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע רוצה לצאת לפגרת הנבחרות במומנטום חיובי, עם ניצחון ליגה שני ברציפות כשתפגוש מחר את נועלת הטבלה, סקציה נס ציונה (שבת, 17:10, ישיר בספורט4). למרות שמדובר בקרב קצוות, בבאר שבע לא מגיעים שאננים ובקבוצה של ברק בכר מתכוונים ללחוץ את היריבה לשערה כבר משריקת הפתיחה במטרה לעלות ליתרון מוקדם, כפי שקרה בניצחון על מכבי נתניה במחזור הקודם.

אתמול ערכה הקבוצה אימון בקומפלקס האימונים החדש בפארק נחל באר שבע והיום חזרו השחקנים למגרש האימונים בבית האדום. במהלך האימון עבדו עם השחקנים בעיקר על סיומות מול השער ובאסיפה המקצועית שערכה הקבוצה הזכיר בכר לשחקנים את ההפסד במשחק האימון לנס ציונה (3:0) לפני כחודש במהלך פגרת הנבחרות הקודמת ונתן דגשים לקראת המשחק מחר.

בקבוצה החליטו לצאת היום לבית מלון באזור המרכז, שם ישהו עד סמוך למועד המשחק. בכר החליט להוציא למשחק 20 שחקנים, כאשר המגן השמאלי שון גולדברג, שהתאושש מקרע בשריר המפשעה והקשר מרואן קבהא שחזר להתאמן השבוע לאחר פציעה בברכו, עשויים להיכלל בסגל. בכר, כהרגלו, לא תרגל הרכב לקראת המשחק. אך שינוי אחד יהיה בוודאות כאשר הבלם הפורטוגלי, מיגל ויטור, שסיים לרצות עונש הרחקה, ישוב למרכז ההגנה.


ויטור. הפורטוגלי ישוב להרכב בוודאות (דני מרון)

בכר ששומר על הקלפים קרוב לחזה ויחליט סמוך לשריקת הפתיחה האם זה יהיה על חשבונו של הבלם הצעיר, עמית ביטון, או לואי טאהא, שמתמודד עם עומס בתקופה האחרונה וכידוע צפוי לשחק בשורות הנבחרת בצמד המשחקים הקרובים. התלבטות נוספת של בכר היא בחלק הקדמי, שם יצטרך המאמן להחליט האם להמשיך ולתת קרדיט לניב זריהן או להחזיר להרכב את ההולנדי נייג'ל האסלביינק, שלא זכה לדקת משחק בניצחון על נתניה.

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס; בן ביטון, לואי טאהא (עמית ביטון), מיגל ויטור, אורן ביטון; עדן שמיר, נאור סבג, חנן ממן, ז'וסוואה; נייג'ל האסלביינק (ניב זריהן), בן שהר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי