איביץ' צפוי להמשיך עם גולסה בהרכב, ספק אם עטר ישוב לסגל

אלירן עטר
אלירן עטר | דני מרון

מאמן מכבי תל אביב נוטה שלא לבצע שינויים ב-11 מול הפועל חיפה (19:35 בספורט4), החלוץ שחזר לאימונים מלאים טרם שב לשיא כושרו. קנדיל וריקן עשויים להתלבש למשחק, ניקוליץ' הפצוע ייעדר

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ערכה היום את האימון המסכם לקראת המפגש נגד הפועל חיפה (שבת, 19:35 בספורט4), משחק שבמועדון מאוד מקווים לנצח ובכך לצאת לפגרה של שלושה שבועות, עקב משחקי הנבחרות ושזרוע באצטדיוני ליגת העל, כשהם לא רק במצב רוח חיובי ושומרים על מקומם בפסגה, אלא גם משנים את התמונה לעומת שתי הפגרות הקודמות שנערכו העונה – אליה יצאה הקבוצה אחרי 0:0 מול בני יהודה ו-0:0 נגד הפועל חדרה, שני משחקים שגם כן נערכו בבלומפילד.

המאמן ולדימיר איביץ' צפוי לשמור על ההרכב שפתח במשחק הקודם נגד הפועל רעננה ומשמעות הדבר היא שאייל גולסה ימשיך לקבל קרדיט ב-11 הפותחים. דן גלזר ודור מיכה ישלימו את חוליית הקישור, כאשר צ'יקו אופאדו ויונתן כהן, שכבשו את שני השערים נגד רעננה ונמצאים בכושר טוב, יקבלו את חולצת ההרכב גם הפעם. שוער המשנה דניאל טננבאום, שהפך בשלב זה של העונה לשוער הראשון בשל פציעתו של היווני אנדראס יאניוטיס, ימשיך בין הקורות ובקבוצה דיברו על הרצון לשמור משחק עשירי ברציפות על שער נקי, גם כדי לקרב את טננבאום לשבירת שיא 1,0003 הדקות של אנטמן.

איביץ, כהרגלו, יודיע לשחקנים רק מחר מי הם ה-18 שיתלבשו למשחק ומעניין יהיה לראות מה יוחלט לגבי ניק בלקמן שלא נכלל בסגל בשני המשחקים האחרונים ואיילון אלמוג שלא התלבש בשלושת המשחקים האחרונים. הקשר הסרבי אורוש ניקוליץ' עדיין לא כשיר וככל הנראה יקבל מנוחה שבוע נוסף, כמו גם אלירן עטר שערך השבוע אימונים מלאים והחלים מפציעה בגיד המפשעה, אבל עדיין נשקלת האפשרות לתת לו משחק נוסף ביציע כדי שיוכל להתאושש במאת האחוזים ולחזור לשיא כושרו.


ניקוליץ'. ישלים בקרוב שנה בישראל עם שתי הופעות כמחליף (אריאל שלום)

רשימת הפצועים צפויה להתקצר בקרוב ולכלול רק את שרן ייני ודור פרץ, לאחר שגם מאור קנדיל ואבי ריקן חזרו להתאמן עם הקבוצה והם אף עשויים להילקח בחשבון לסגל מחר. קרוב ל-5000 כרטיסים נמכרו למשחק וזאת בנוסף לכ-19 אלף וחצי מנויים, כך שבמכבי תל אביב מצפים שוב לקהל שינוע סביב ה-26 אלף צופים.

הרכב משוער: דניאל טננבאום, אנדראה ג'ראלדש, ז'איר אמאדור, איתן טיבי, אנריק סבוריט, דן גלזר, אייל גולסה, דור מיכה, מתן חוזז, יונתן כהן, צ'יקו אופאדו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי