תורג'מן: "טרפנו לליגה את הקלפים, ניאבק עד הסוף"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | דני מרון

מאמן העולה החדשה התקשה להסתיר את ההתרגשות אחרי ניצחון הבכורה בליגת העל: "היו תקופות לא קלות בכלל, צריך להישאר צנועים". מנגד, בכר התקשה לעכל: "היכולת יותר מדאיגה אותי מהאליפות"

(גודל טקסט)

נס ציונה השיגה הערב (שבת) ניצחון בכורה בליגת העל העונה, כשגברה 1:2 על הפועל באר שבע בתום דרמה אדירה שהתחוללה בתוספת הזמן. העולה החדשה הזדקקה לעשרה מחזורים כדי להשיג את הניצחון, ומאמן הקבוצה, עמיר תורג'מן, לא הצליח להסתיר את ההתרגשות בסיום:

"אפשר להגיד שזאת הסנסציה של השנה, אני לא רואה את זה ככה. השחקנים שלי מתקדמים משבוע לשבוע עושים את העבודה. היו לנו תקופות לא קלות בכלל, אבל אנחנו לאט לאט משתפרים בזכות הרבה עבודה קשה. היינו שווים הערב, למרות שבאר שבע קבוצה הרבה יותר טובה מאיתנו. גם בחלק ההגנתי וגם בהתקפי. ניסינו למשוך אותם כמה שאפשר כדי לצאת להתקפות מתפרצות כמו שעשינו בגול הראשון. מבחינתי טרפנו את הקלפים לשאר הליגה, כולם אמרו שנרד ואני יודע שנאבק חזק עד הסוף. צריך להישאר צנועים, שחקנים לאט לאט נכנסים לכושר ומבינים מה הם צריכים לעשות. אנחנו מאוד שמחים, הייתה 'לידה' ארוכה וקשה של 10 מחזורים. יש לנו שלושה שבועות פגרה להתאושש ולהכין את עצמנו למשחקים הבאים".


ברק בכר. מודאג מהיכולת של קבוצתו (דני מרון)

מנגד, מאמן האדומים ברק בכר, התקשה להסביר את היכולת החלשה של קבוצתו: "הפסד לא קל. מדאיג אותי פחות מהיכולת, שיחקנו לא טוב ולא עשינו את הדברים נכון. צריך לעכל את מה שקרה ולנתח, אבל היה משחק ממש לא טוב".

ההסבר לירידה ביכולת: "לא הגענו עם מספיק אנרגיות. הם סגרו אותנו טוב, יצאו להתקפות בצורה נכונה והצליחו להביך אותנו. שמנו דגש על הצד המנטאלי השבוע, ידענו שלא ננצח בקלות למרות מה שכולם חשבו. אבל זה דברים שקורים"

המירוץ לאליפות: "מה שמדאיג אותי היום זה היכולת, לא האליפות". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי