גולסה: "רוצים לשבור כל דבר". איביץ': "ניצחון חשוב פסיכולוגית"

אייל גולסה
אייל גולסה | אריאל שלום

לאחר ה-0:3 על הפועל חיפה, הקשר התייחס לסיכוי של טננבאום לנפץ את שיא הדקות ללא ספיגה. המאמן על ריבוי האופציות בסגל: "מנסה לא לטעות בבחירות". סילבס: "ניסינו להסתכל להם בלבן של העיניים, זה נגמר בהפסד"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב שמרה הערב (שבת) על מאזן נקי מהפסדים בזכות ניצחון 0:3 משכנע על הפועל חיפה, שהגדיל את הפער מהפועל באר שבע לשש נקודות וכמובן האריך את רצף הדקות ללא ספיגה של דניאל טננבאום, שרחוק 13 דקות בלבד מניפוץ השיא ההיסטורי של גיורא אנטמן.

לאחר הניצחון, המאמן ולדימיר איביץ' אמר: "לא יודע אם זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה, אני אראה אותו שוב מחר ואדע יותר טוב. המון דברים היו טובים בשני הצדדים אבל איבדנו ביטחון בחלקים מסוימים של המשחק. שיחקנו נגד קבוצה טובה ויצרנו מצבים, הם לחצו אותנו ב-20 הדקות האחרונות אבל העובדה שאנחנו יוצאים לפגרה עם ניצחון חשובה מבחינה פסיכולוגית. היינו הקבוצה הטובה יותר".

על "הצרות הטובות" שהוא מתמודד איתן בעקבות ריבוי האפשרויות בסגל: "יש לנו הרבה שחקנים שיכולים לתרום, כולם עובדים קשה ורוצים לשחק. אני מנסה לא לטעות בבחירה שלי".


עדיין ללא הפסד העונה. ולדימיר איביץ' (דני מרון)

המצטיין במשחק, אייל גולסה, דיבר על התקופה הטובה שעוברת עליו ועל הקבוצה מאז שחזר מפציעה: "אני שמח מאוד ומרגיש הרבה יותר טוב ממשחק למשחק, שמח שעזרתי לקבוצה. עכשיו יוצאים לחופש ואחר כך יש משחקים לא קלים, זה היה בסך הכל עוד אחד".

השפעת ההפסד של באר שבע: "לא מתעסקים בזה, עדיין מוקדם מדי. אנחנו מסתכלים על עצמנו ושואפים להשתפר ממשחק למשחק. נראינו הרבה יותר טוב, המשחק הרבה יותר שטף ביחס לשבוע שעבר".


ניצחון חשוב פסיכולוגית. שחקני מכבי ת"א חוגגים (דני מרון)

המאמן המפסיד, חיים סילבס, ניתח בסיום: "התוצאה גרועה. יכולנו להאט את המשחק אבל ידענו שגם כך אפשר להפסיד, ניסינו לאתגר אותם וחשבנו שאנחנו יכולים, אבל נפלנו קצת באיכות. לא כיף להפסיד בתוצאה הזאת, באנו לקחת נקודות. שיחקנו נגד קבוצה באמת טובה שיש לה פתרונות כל הזמן ושחקנים עם איכויות ברמה האינדיבידואלית. אם אתה לא מנצל את הקטנות שיש לך נגדם, יהיה לך קשה מאוד. הפריע לי קצת הגול האחרון, ניסינו ללחוץ אותם בהרבה שלבים ולעשות דברים שאנחנו לא עושים בדרך כלל. גאה בשחקנים על המאמץ ובקהל שבא עד לכאן ונתן הופעה".

ההגנה הייתה פחות טובה: "לכל משחק יש את הסיפור שלו. שיחקנו נגד יריבה אגרסיבית שלא נותנת לך שטחים, היינו צריכים לנצל טוב יותר את מעט הזמדנויות שהיו לנו. אי אפשר להשוות את המשחק הזה לאחרים, הם התחילו נהדר, לחצו אותנו כבר מהפתיחה והשיגו כמה קרנות. הם ניצחו בצדק, הם קבוצה יותר טובה. ניסינו להסתכל להם בלבן של העיניים, אבל זה עלה לנו בהפסד".


"ניסינו להסתכל להם בלבן של העיניים, זה עלה לנו בהפסד". סילבס (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי