הקלה גדולה במכבי נתניה: "רצינו לנצח בכל מחיר"

אלמוג כהן, סלבודאן דראפיץ'
אלמוג כהן, סלבודאן דראפיץ' | אריאל שלום

היהלומים יצאו מהמשבר. כהן, ששוחח עם השחקנים ("כל הכבוד שנשארתם מאוחדים"): "היו משחקים שהתפזרתי ורציתי יותר מדי, אולי חשבתי על הנבחרת". שיחות לגבי קיום המחנה בשפיים, מחמאות לג'אבר. גולובארט ישוחרר?

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

את החגיגות בחדר ההלבשה של מכבי נתניה, עם אותו שיר שליווה אותם בניצחונות הגדולים בשנה שעברה, אפשר היה לשמוע הרחק הרחק, כאשר הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה קטעה רצף של חמישה הפסדים ואת אחד המשברים הגדולים שלה בשנים האחרונות, עם ניצחון 0:1 קטן גדול על הפועל רעננה.

לאחר שבועות רבים של לחץ ומתח, החגיגות בסיום, לא ביישו את חגיגות ההעפלה לגמר גביע המדינה בעונה שעברה. גם בסיום, אסף הקפטן אלמוג כהן את השחקנים למעין אסיפה קצרה ובירך אותם על הניצחון: "כל הכבוד לכם שנשארתם מאוחדים וביחד. הראינו הרבה נחישות".

"נלחמנו. באנו לקחת את המשחק ולא עניינה אותנו היכולת. ידענו שניצחון אחד יוציא אותנו לדרך חדשה ועם הזמן הביטחון יחזור לשחקנים. עכשיו יש לנו שלושה שבועות של עבודה על מנת להחזיר את הביטחון כמובן וגם להשריש את השיטה". כשבנתניה מדברים על השיטה, מדובר באותה שיטה אשר תורגלה אתמול 4-2-1-3 או 4-5-1 אם תרצו.


שחקני מכבי נתניה. חגגו בחדר ההלבשה כמו בימים היפים (אריאל שלום)

לשם כך, נתניה כאמור תצא למחנה אימונים קצר החל מיום חמישי הבא ולמשך שלושה ימים, כאשר היעד אינו נקבע סופית כשהקבוצה מנהלת בימים האחרונים שיחות מול בית הנבחרות בשפיים, כדי לקיים אותו שם, אך הדבר עדיין אינו נסגר סופית.

לאחר הפגרה, נתניה תתארח אצל הפועל חיפה במה שיכול להפוך להזדמנות לצמק את הפער מהפלייאוף העליון. מי שלא ישחק הוא הבלם רומן גולוברט, שספג כרטיס צהוב חמישי במשחק מול הפועל ב"ש וייעדר. ללא קשר, וכפי שפרסמנו, בקבוצה מאוכזבים מהבלם וכרגע הכיוון הוא לנסות ולהתיר את חוזהו בינואר.

מי שכן זכה למחמאות אתמול הוא המגן הימני הצעיר של קבוצת הנוער, כארם ג'אבר, שקיבל את חולצת ההרכב בפעם הראשונה והרשים: "הוא לא עשה מה שהוא לא יודע. מספיק לראות אותו בקבוצת הנוער לדעת שהוא חוצפן חיובי ולא מפחד. הוא היה לא רע ולא סתם זרקו אותו למים".


רומן גולובארט (דני מרון). 

הקשר רוי קורין, שכפי שפרסמנו, נפגע בראשו ועבר בדיקת CT, קיבל בשורות טובות, כאשר הבדיקה לא הראתה על פגיעה חמורה והקשר צפוי להיבדק השבוע אצל נוירולוג על-מנת לקבל אישור לחזור לאימונים כבר השבוע.

הקפטן אלמוג כהן, שסבל במהלך המשחק מסחרחורות בעקבות כדור שפגע בחזהו, לקח כדור להקלת הבחילות והתעקש להמשיך לשחק, כאשר בסיום, סיפר הקשר על התקופה האחרונה שעוברת עליו. "אני חושב שבמחצית הראשונה פתחנו טוב והיו אנרגיות טובות. עבדנו השבוע על דברים ספציפיים ועל מה אנחנו רוצים מעצמנו. הרגשנו את האנרגיה יותר מאשר את היכולת. בסופו של דבר נצא מזה דרך מלחמה ורצון", אמר כהן.


על הסיטואציה
: "אני רואה את השחקנים. היינו בלחץ די גדול. עברתי הרבה דברים קשים בקריירה וכמה שזה יישמע מצחיק, הסיטואציה לא נוגעת אליי. אני בא למשחק ולוקח את זה בתור מקצוע. אני נותן את כל מה שיש לי, לפעמים זה טוב ולפעמים זה לא. אני חושב שעשיתי בצורה הטובה את מה שאני יודע ולא לקחתי יותר מדי. זו לדעתי גדולה של שחקן. היו משחקים שהתפזרתי ורצתי ורציתי אולי יותר מדי. אתה גומר את המשחק ואומר נתתי הכל, אבל כנראה השתוללתי. שי לקח אותי לשיחה לפני שבועיים ודיברנו על זה. השינוי הגיע שאמרתי שאני נשאר באמצע ולא זז משם. זה העוצמות שלי".


אלמוג כהן עם מאמנו. לקח אחריות על יכולתו החלשה (אריאל שלום)

על הביקורות עליו: "המשפחה שלי שמעה יותר ממני. אין לי אפליקציות ספורט בטלפון. אני אחד כזה שהוא אאוטסיידר בדברים האלה כמה שנים, גם מבחינת דת. אני זוכר שמחקתי את האינסטגרם. חשבו שעשיתי את זה בגלל המצב אבל זה ממש לא בגלל זה. אני בטוח שאנחנו נוציא את העגלה הזאת מהבוץ. הרגשתי את האנרגיה מהקהל מתחילת השבוע. צריך להגיד לאוהדים כל הכבוד, זה לא מובן מאליו להגיע לאחר חמישה הפסדים לעודד קבוצה שהיו ממנה הרבה ציפיות גדולות. אני רוצה להגיד להם תודה".

על המטרות: "המטרות היו ברורות והמטרה היא להחזיר לקהל את מה שאנחנו חייבים לו. עד שלא החזרת לו את החוב אתה לא יכול לחשוב קדימה".

על כך שלא זומן לנבחרת: "יש מאמן ובסופו של דבר הוא מזמן את הסגל שהוא חושב שהוא הכי טוב. גם שהייתי שם אמרתי שצריך להתייחס לשחקנים שמוזמנים. בעיני אנדי לא מגיע לי. אני חושב שבסופו של דבר כל החלטה שאנדי עושה צריך לכבד ולעמוד לצידו. הייתה לנו שיחה לפני שלושה שבועות אבל למען האמת לא ידעתי שאני לא מוזמן. אני יכול להגיד שאולי חשבתי שאקבל זימון. אני מאמין שהכל מלמעלה ואני רוצה לאחל להם בהצלחה. הסגל הכי טוב הוא זה שזומן".

שחקני מכבי נתניה חוגגים עם הקהל. מחמאות לאוהדים (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי