אכזבה בק"ש: "חייבים מהפכה בסגל אם רוצים להישאר בליגה"

ברטקוס
ברטקוס | מאור אלקסלסי

אחרי ההפסד להפועל תל אביב, במועדון הביעו חוסר שביעות רצון מהזרים ובעיקר מהשוער ברטקוס: "לא טעות ראשונה ולא שנייה שלו, הגיע הזמן שינוח". בקבוצה כועסים גם על צוות השיפוט, שלטענתם פספס החלטות קריטיות

(גודל טקסט)

אכזבה קשה בהפועל קריית שמונה לאחר ההפסד ביתי 1:0 להפועל תל אביב. במועדון הביעו כעס רב לא רק על התוצאה, אלא גם על היכולת ועיקר הביקורת הופנתה לעבר השחקנים הזרים של הקבוצה, שהראו ניצוצות במשחקי גביע הטוטו אבל נראה כי בליגה היכולת שלהם יורדת משבוע לשבוע ובמועדון כבר מדברים על השינויים שייעשו בחלון ההעברות של ינואר.

מי שסופג את רוב חיצי הביקורת הוא השוער דזיוגאס ברטקוס, שהיה אחראי להכשלת עומרי אלטמן והעניק פנדל לאדומים. "זו לא הטעות הראשונה וגם לא השנייה שלו, הגיע הזמן לתת לו לנוח על הספסל. אמנם יש פגרה, אבל היכולת שלו ירודה ויש שוער נוסף", אמרו במועדון הצפוני. גם שאר הזרים, ביניהם ג'ון רואיז וג'יימס אדני, הציגו יכולת חלשה. "אנחנו חייבים לבצע מהפכה בסגל אם אנחנו רוצים להישאר בליגה", אמר גורם במועדון.

מעבר לאכזבה בפן המקצועי, בקריית שמונה כעסו גם על צוות השיפוט, שלטענת אנשי המועדון שגה במספר החלטות, כשלא הרחיק את דמבה קמארה שפגע במרקוס דיניז במהלך המחצית השנייה וגם לא שרק לפנדל בעת נגיעת היד של איאד אבו עביד. "מדברים כל כך הרבה על ה-VAR ולא רואים כלום. מדובר בשתי החלטות שהיו משנות את התוצאה" אמרו בקבוצה.


"חייבים מהפכה בסגל". שחקני ק"ש מאוכזבים (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי