בהפועל חיפה הודו: "מכבי תל אביב גדולה מאיתנו בכמה רמות"

שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים | דני מרון

במועדון מהכרמל קיוו להיות הראשונים שינצחו את הצהובים אבל ספגו הפסד כואב. בוזגלו לא שותף, זמיר נפצע בברכו וייבדק. סרדל: "באנו באמונה שלמה שנוכל לעשות משהו גדול"

(גודל טקסט)

אנשי מקצועי רבים היו משוכנעים לפני המשחק בין הפועל חיפה למכבי תל אביב אתמול (שבת) שהאדומים מהכרמל יהיו הראשונים להכניע את השוער דניאל טננבאום, ואף אולי יפתיעו בניצחון גדול בבלומפילד, אבל על כר הדשא זאת הייתה הצגה צהובה עם 0:3 על חשבון הקבוצה של סילבס. "מכבי תל אביב גדולה מאיתנו בכמה רמות. ניסינו לבצע מספר פעולות כדי להפתיע את הצהובים, אבל הם נתנו מענה ותקפו אותנו בצורה מצוינת מהצד השני", אמרו בקבוצה.

גם הקשר לירן סרדל הודה על פערי הרמות ואמר: "רצינו לעשות משהו וזה הלך. מכבי תל אביב מועמדת ראויה לאליפות. באנו באמונה שלמה שנוכל לעשות משהו גדול, אבל בכדורגל לא הכול הולך לפי התוכניות שלך והאיכות של מכבי תל אביב הכריעה את המשחק".

במועדון קיבלו בברכה את היציאה לפגרה, שתאפשר לטפל במספר הרב של פצועים מהתקופה האחרונה. גיא משפתי וגילי ורמוט כלל לא התלבשו למשחק, והם צפויים לחזור לאחר הפגרה. אלמוג בוזגלו שפרק את כתפו בשבוע שעבר לא שותף, ובימים הקרובים יקבל החלטה אם לעבור ניתוח ואז יצטרך להיעדר תקופה של כחודשיים, או להמשיך ולשחק עם הפציעה מתוך ידיעה שבכל מהלך יכול לגרום לפריקה נוספת של כתפו.

נס זמיר. הוחלף עוד לפני סוף המחצית (מאור אלקסלסי)
נס זמיר. הוחלף עוד לפני סוף המחצית (מאור אלקסלסי)

מי שעוד נפצע אתמול הוא הקשר נס זמיר, שהתלונן על כאבים בברכו וייבדק בימים הקרובים. זמיר עלה למשחק עם זריקה בשל כאבים בגבו. במהלך המשחק אף אירע אירוע מוזר כאשר המגן דור מלול הוחלף בטענה לפציעה, אך לטענת גורמים בקבוצה כאשר המגן הגיע לספסל, הוא הסביר כי כלל לא פצוע ולא ביקש להחליפו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי