גרפיטי במתחם של מכבי חיפה: "לה פמיליה מחכים לכם"

שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי

אנשי המועדון שהגיעו לקצף בבוקר המשחק נגד בית"ר ירושלים, נדהמו לגלות כתובות שרוססו ככל הנראה על ידי האוהדים הצהובים שחורים: "היום המוות שלכם". המשטרה תתגבר את הכוחות גם מחוץ ליציעים

(גודל טקסט)
העימות בין אוהדי ביתר ירושלים למכבי חיפה עולה מדרגה. הבוקר (ראשון) גילו אנשי מכבי חיפה כי מתחם האימונים בקצף רוססו כתובות נאצה שונים מצד אוהדי בית"ר. בין השאר נכתב: "לה פמיליה מחכים לכם", "יום ראשון המוות שלכם", "חיפה עדי תביעה", "חיפה זונה" ו-"כאן LA FAMILIA".


כידוע, במשחק הערב ב"סמי עופר" האצטדיון יהיה מלא עד אפס מקום, כל הכרטיסים למשחק אזלו סופית כבר ביום שישי, ונראה כי אירועי הלילה יובילו את המפגש הטעון לנקודת רתיחה והאווירה צפויה להיות חמה מאוד לא רק בציעים, אלא גם על המגרש לאור העובדה שמדובר בשתיים מהקבוצות הטובות בליגה. יש לציין שבמשטרה החליטו לשים חוצץ בין מחנות האוהדים כדי למנוע עימותים ותגבור הכוח יורגש גם מחוץ למגרש.


מבית"ר ירושלים נמסר בתגובה לאירועי הבוקר: "לקראת המשחק הערב בסמי עופר מועדון בית"ר ירושלים קורא להתמודדות ספורטיבית והתנהלות מכבדת של כל הנוגעים בדבר – על המגרש ומחוצה לו".



מתחם האימונים של מכבי חיפה הבוקר (דוברות המשטרה)



עימות נוסף עלול להיווצר בין אוהדי מכבי חיפה לשחקן העבר יוסי בניון, שכידוע משמש כיום כמנהל המקצועי של בית"ר ירושלים והאוהדים הירוקים מתקשים לסלוח לו את הקדנציה האחרונה שלו בקבוצה, אותה סיים עם מעבר דווקא ליריבה המרה מכבי תל אביב. במועדון פנו לאחרונה לאוהדים השונים וביקשו להימנע משריקות נגד בניון ואף ציינו: "בואו נהיה מרוכזים בעידוד הקבוצה שלנו ובניצחון הערב".


כמובן שעבור מכבי חיפה מדובר בקרב משמעותי לאור התוצאות של משחקי אתמול, כאשר מכבי תל אביב המשיכה במסע הניצחונות והפסד עלול לפתוח פער מהפסגה, אולם מצד שני גם העובדה שניצחון יכול לפתוח פער מהפועל באר שבע, להרחיק את בית"ר מהצמרת הגבוהה ולמעשה לפחות בשלב זה יהפוך את המאבק על האליפות לקרב דו ראשי. "ניצחון היום יכול להיות קריטי", אמרו בחיפה.



"ניצחון יהיה קריטי". שחקני מכבי חיפה מקווים לחגוג גם הערב (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי