צפו: ליואיץ' הצטיין, בני יהודה חזרה לנצח עם 0:2 על אשדוד

שחקני בני יהודה חוגגים
שחקני בני יהודה חוגגים | אריאל שלום

הקשר כבש כבר בדקה השלישית והנהיג את החבורה של אבוקסיס, גאדיר השלים (73) ומחזיקת הגביע עצרה רצף של חמישה מחזורים ללא ניצחון. תירם פתח לראשונה ונפצע תוך 18 דקות, גם אווסו הורד לפני המחצית

(גודל טקסט)

בני יהודה התקרבה לקבל את התואר "אכזבת העונה" על פי המחזורים האחרונים, אבל לא עוד: הכתומים עצרו הערב (ראשון) רצף של חמישה מחזורים ללא ניצחון עם 0:2 חשוב על מ.ס. אשדוד, ועלו למקום השביעי.

אבוקסיס הבין שהוא חייב לשנות מערך אם הוא רוצה להשיג את שלוש הנקודות, החזיר את אסימעילה סורו להרכב על חשבון דור ג'אן מאחורי מוחמד גאדיר, כשלצידו מתיאה ליואיץ' שהיה בין המצטיינים הבודדים במחזורים האחרונים. ליואיץ' אכן הוכיח ששווה לסמוך עליו, כשתוך שלוש דקות מהפתיחה הקשר השתלט על הכדור לאחר טעות של טימותי אוואני ובעט חזק לרשת העליונה את ה-0:1.

אשדוד לא הצליחה להתעורר, ואם זה לא מספיק אוואט נאלץ לבצע שני חילופים כפויים במחצית הראשונה כשדודי תירם – שקיבל דקות ראשונות מאז הגיע – ולאונרדו אווסו נפצעו והוחלפו ברועי גורדנה ושגיב יחזקאל בהתאמה. בין לבין ליואיץ' היה קרוב לכבוש את השני, אבל מצא את משפתי מוכן.

גאדיר. חזר לכבוש ונתן משחק מצוין (אריאל שלום)
גאדיר. חזר לכבוש ונתן משחק מצוין (אריאל שלום)

על המגרש אשדוד כמעט ולא הופיעה, ונתנה לחניכים של אבוקסיס לשלוט גם במחצית השנייה. הם אמרו תודה, ובדקה ה-73 דור כוכב הגביה כדור ישר לראש של מוחמד גאדיר, שקבע 0:2 ונתן לבני יהודה שיוט קליל עד הסיום.

שלוש הנקודות, כאמור, הזניקו את מחזיקת הגביע היישר למקום השביעי, הרחק מקרבות התחתית. אלא שאחרי הפגרה מצפה לאבוקסיס ביקור בטרנר, שיעמיד במבחן את הרוח החדשה של הקבוצה שלו. אשדוד, לעומת זאת, החליפה מקום עם יריבתה והיא רחוקה רק ארבע נקודות מהקו האדום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי