תורג'מן הדף את הביקורות: "הבלפנים מדברים רק מאחורי הגב"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | אודי ציטיאט

אחרי הניצחון הסנסציוני מול באר שבע, מאמן נס ציונה התייחס לטענות כי הוא קשוח עם שחקניו: "כך גוטמן וגרנט נהגו בי וכך אני חושב שצריך לנהוג". הקשיים בקבוצות הקודמות: "כיום אני מכיר את הליגה טוב יותר"

(גודל טקסט)
אחרי תשעה מחזורים בהם צברה ארבע נקודות בלבד, סקציה נס ציונה הדהימה בסוף השבוע האחרון כשהשיגה 1:2 דרמטי על הפועל באר שבע ורשמה ניצחון ראשון העונה בליגת העל. "חשבנו שזה יקרה מול קבוצות כמו חדרה או אשדוד, אבל בסופו של דבר זה בא מול קבוצה ממש טובה וזה אפילו יותר מתוק", הסביר המאמן עמיר תורג'מן בראיון לתוכנית הספורט של 103FM.


שער הניצחון בתוספת הזמן: "זה היה די קרוב להסתיים בתיקו, אבל אז הכל התהפך לטובתנו ואני מאוד מאוד שמח על כך. הרבה פעמים הדברים לא מסתדרים לך כמו שאתה מקווה ורוצה. התאכזבתי שספגנו כי החזקנו מאוד יפה ביתרון של 0:1 ובאר שבע כמעט לא מצאה פתרונות, אבל הסוף היה מתוק. בשביל המשכיות, נצטרך לסבול ולהמשיך להתאמן ולעבוד קשה. אני בטוח שלא מדובר בהבלחה, אך נצטרך לעלות לכר הדשא ולהוכיח את זה".


על כך שמרבית הפרשנים כבר הורידו את נס ציונה ליגה: "תפקידי הוא לעשות ולא לדבר. יש חמש או שש קבוצות בחלק התחתון שהן במצבנו וברמה שלנו, זה המזל שלנו. היינו יכולים לנצח גם מול אשדוד וגם נגד וחדרה. הליגה, לפחות בחלקה התחתון, מאוד ‏שיוויונית. אני חושב שמי שיהיה מאוחד וחזק ויעבור את הימים הקשים, הוא זה שיצליח להישאר בליגה. אנחנו רק במחזור העשירי והדרך לשם עוד ארוכה".




נס ציונה תשרוד בליגת העל בניגוד לכל התחזיות? עמיר תורג'מן (אודי ציטיאט)


הקשיים לממש את הפוטנציאל: "לכל אחד יש ימים פחות טובים ותקופות פחות טובות, אבל שם לומדים וצומחים. אני עושה את זה ואני בטוח שבסוף אגיע לאיפה שאני רוצה כולל קבוצות גדולות. כל אחד צריך לעבור תהליכים וכמובן שגם אני. יש כל מיני סיבות לכך שלא הצלחתי עד עכשיו, כולל מקצועיות ואישיות. צריך גם להבין איך מתנהלת הליגה ואני חושב שכיום אני מכיר אותה הרבה יותר טוב. לפעמים גם מדובר באורך רוח מצד מועדונים, כמו שקרה באשדוד עם ג'קי ובסכנין עם אבו יונס. נכון ששיחקנו קטסטרופה, אבל צריך זמן וסבלנות. הכל עובד כל כך בלחץ, הקהל והתקשורת מאוד משפיעים".


הטענות לפיהן הוא קשוח: "אני לא חושב שזה שאני נוקשה זו חולשה. כך אני חושב שצריך לנהוג וכך נהגו בי מאמנים כמו גרנט וגוטמן. אם אין משמעת ומסגרת, אי אפשר להתקדם. מי שאומר את זה לא מבין או שיש לו אינטרס. המסגרת היא הדבר הכי חשוב. הייתי שחקן ואני מכיר ויודע איך זה. כשצריך לתת אוויר אני נותן. מי שמדבר בעילום שם, שיעלה לשידור ונדבר. כל הבלפנים האלה מדברים רק מאחורי הגב. אני מכיר את כל הסחורה שיש בכדורגל הישראלי".


חיזוק בינואר: "קשה לדעת, כנראה שאם נוכל להביא שחקן אז זה יהיה ראש בראש. מצד שני יש עוד זמן ונצטרך לראות איך הדברים יתפתחו. השחקנים נכנסים בהדרגה לקצב ולליגה. יש לנו זמן לחכות עוד חודש או חודש וחצי. אם העירייה תראה שאנחנו במצב טוב, אני מאמין שיהיה בסדר".


הסיכויים לשרוד בליגת העל: "ידעתי מהרגע הראשון שפשוט זה לא יהיה, אבל אני יודע שאנחנו נישאר. אם היינו לפני שנתיים-שלוש הייתי אומר לך שזו משימה ממש קשה, אבל למזלנו יש העונה לא מעט קבוצות ברמה זהה וחלקן בוודאות יחוו משברים".

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי