יואב כץ נפגש עם ראש העיר, מוזיאון ייבנה באצטדיון?

יואב כץ, עינת קליש-רותם
יואב כץ, עינת קליש-רותם | דוברות עיריית חיפה

בעלי הפועל חיפה הגיע ללשכתה של ד"ר עינת קליש-רותם, הפגישה הוגדרה כחיובית על ידי הצדדים ובמהלכה דנו גם בשדרוג מתחם האימונים של המועדון וחיזוק שיתוף הפעולה ביניהם: "התרשמתי שקידום הספורט נמצא בנפשה"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה אישרה היום (שני) כי הבעלים, יואב כץ שנמצא בישראל לאחרונה, נפגש בשבוע שעבר עם ראש העיר ד"ר עינת קליש-רותם, בפגישה שנערך בלשכתה ובה נכחו גם ממלא המקום, סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, נחשון צוק, וכן מנכ"ל המועדון אורן שטרלינג.

הפגישה, אשר הוגדרה על ידי שני הצדדים כחיובית, דנה בנושאים הנוגעים לפעילותה של הפועל חיפה בעיר ובהם הפעלת מוזיאון במתחם סמי עופר, שדרוג מתקני האימון של המועדון וחיזוק שיתוף הפעולה בין המועדון לעירייה. כץ, שכידוע הוא בעלי המועדון מזה 16 עונות, סיפר לראש העיר על האתגרים בהם הוא נתקל בניהול קבוצת כדורגל וקליש הודתה לכץ על תמיכתו לאורך השנים לקהילה.

ראש עיריית חיפה, ד"ר עינת קליש-רותם אמרה למערך הדוברות: "אני שמחה על קיום הפגישה שהיתה באווירה חיובית. סכמנו שנפעל במשותף לקדם את הנושאים שעלו בפגישה לטובת חיזוק הספורט בעיר".


כץ בלשכת ראש העיר (דוברות עיריית חיפה)


יואב כץ
סיכם בשם הפועל חיפה: "אני מודה לראש העיר גברת ד"ר עינת קליש-רותם וסגנה נחשון צוק על פגישה לבבית ועניינית. התרשמתי שקידום הספורט בכלל והמקצועני בפרט כמנוף כלכלי תרבותי לעיר נמצא בנפשה של ראש העיר. סיכמנו כי נעמוד בקשר בהמשך הדרך באמצעות נציגי המועדון ואנשי העירייה כדי להתקדם במספר נושאים שעלו לדיון".

במקביל, בקבוצה מקווים שבפגרה הקרובה יחלימו השחקנים הפצועים ובכך תוכל הקבצה לשים את כל סאגת הפציעות מאחור. הבלמים ניקולה גולאן וגיא משפתי צפויים לחזור אחרי הפגרה וכמוהם גם הקשר גילי ורמוט. הקשר נס זמיר, שנפצע במשחק האחרון בברכו, סובל גם מכאבי גב כבר תקופה ארוכה וצפוי להישלח לרופא מומחה כדי להעריך את חומרת פציעתו ולנסות להכשירו במאת האחוזים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי