חוזז: "לא חשבתי לעזוב את מכבי ת"א, נשארתי וזה השתלם"

מתן חוזז
מתן חוזז | אריאל שלום

החלוץ הצעיר הגיע לאירוע "ספיישל מכבי" וסיפר על הקרדיט לו הוא זוכה מאיביץ' בהרכב: "ידעתי שאני נשאר בכל מחיר ועכשיו אני חלק מהקבוצה ואני משפיע". אימון הקבוצה בוטל בעקבות ירי הטילים לעבר ישראל

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

קרן מכבי תל אביב השיקה אתמול את פרויקט הדגל שלה לעונת הקרובה, קבוצת "ספיישל מכבי", כאשר אל מתחם האימונים בקריית שלום הגיעו 18 ספורטאים בעלי מוגבלויות שונות ואליהם הצטרפו שישה אוהדים מתנדבים, שביחד היו שותפים לפתיחתו של הפרויקט פורץ הדרך שטרם נראה בכדורגל הישראלי.

מטרת הקבוצה היא להעניק שיוויון הזדמנויות לחבריה על ידי לקיחת חלק פעיל ושוטף במועדון. הדבר בא לידי ביטוי באימונים מקצועיים על בסיס שבועי במתחם האימונים של מכבי, שמועברים על ידי מאמן מיוחד מטעם קרן מכבי תל אביב, גיל בן דהן יחד עם אוהדי הקבוצה שמתנדבים ומצטרפים לאימונים ולכל הפעילויות על בסיס קבוע. באימון הפתיחה שנערך אתמול, לקחו חלק שחקני הקבוצה הבוגרת, השוער דניאל טננבאום, הקשר מתן חוזז והמגן אופיר דוידזאדה.

חוזז, שנכנס במשחקים האחרונים להרכב של המאמן ולדימיר איביץ', נשאל האם השיקול שלו להישאר בקבוצה ולא לצאת להשאלה, היה מוצדק והשיב: "כן, כרגע זה נראה שזה השתלם. יש לי חוזה ואני שחקן של המועדון, אז אני חלק מהסגל כמו שהייתי גם בתחילת השנה. נכון שפחות שיחקתי, אבל זה מה שרציתי, להישאר פה ולהילחם על המקום שלי ואני שמח שעשיתי את זה. האמת שלא היה שיקול ולא חשבתי בכלל על אופציה אחרת. ידעתי שאני נשאר בכל מחיר ולא משנה מה. אני מרגיש טוב ומסופק מזה שאני משחק ושהעבודה הקשה שלי משתלמת. ברור שהיו תקופות בתחילת העונה שהיה יותר קשה כשלא שיחקתי ולא שולבתי במהלך המשחקים, אבל אני שמח עכשיו כן חלק מהקבוצה ואני כן משפיע".


מיכה וחוזז. "זה מה שרציתי, להישאר פה ולהילחם" (דני מרון)

על משחק הלחץ של שחקני החלק הקדמי והחטיפות של החלוצים שמשתתפים במשחק ההגנה: "ברור שאלה הוראות של המאמן, אלה הוראות טקטיות, אנחנו עובדים על זה באימונים, על לחץ אחרי איבודי כדור. אלו הדרישות שלו וצריך למלא אותן ויש גם תוצאות לזה. אנחנו לא סופגים, אנחנו מחזיקים יותר בכדור בגלל התגובות האלה".

הסגל הרחב עם חזרת הפצועים: "זה דבר מובן מאליו כי לכל קבוצה טובה בעולם יש סגל שחקנים איכותי וטוב ורחב. בכל קבוצה יש תחרות קשה ומי שיהיה הכי טוב וימלא את ההוראות הוא זה שישחק".

העובדה שאיביץ' נותן הזדמנות בהרכב לכל שחקן בסגל: "כן הוא נותן הזדמנות שווה למי שהוא חושב שמגיע לו ואיך שהוא רואה לנכון לפי המשחק וסוג השחקן שהוא צריך לשחק איתו".


על כך שהצמרת צפופה ומכבי חיפה נצמדת ונראית טוב העונה: "אנחנו משתדלים להסתכל יותר על עצמנו. יש העונה ליגה יותר צמודה וקבוצות יותר איכותיות מהעונה שעברה. השנה הליגה צפופה יותר, אבל אנחנו מסתכלים על עצמנו. אנחנו במקום הראשון אז הדברים תלויים בנו ונעשה את הכי טוב שלנו כדי לשמור על המקום".


חוזז עם טננבאום ודוידזאדה אתמול בקריית שלום (ספורט1)

בתוך כך, מכבי תל אביב הודיעה הבוקר על ביטול אימוני הקבוצה בעקבות ירי הטילים לעבר ישראל. לא מן הנמנע שגם מחר שחקני הקבוצה יזכו ליום נוסף בביתם ובכך יזכו, בצל הנסיבות, ליציאה מוקדמת לפגרת הנבחרות עד שישובו בשבוע הבא לאימונים ויחלו בהכנות למשחק נגד קריית שמונה ב-30.11.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי